Ik wil graag de startblokkering uitbouwen, maar kom er niet eens achter welk merk of type het
is en wat ik allemaal moet doen om zover te geraken.
Was er een standaard destijds? Het is zo n half rond grijs visje met een klein induwbaar puntje aan het eind.
Vaak duurt het een ' eewigheid ' dat ie stopt met knipperen.
Dus de tips zijn weer welkom
Startblokkering forester MY 2000
Startblokkering forester MY 2000
De Moerasruiter.
MY 2000 Forester
Mountainbiken
MY 2000 Forester
Mountainbiken
Re: Startblokkering forester MY 2000
ik lees eerder dat het een kwestie is van de draden volgen en weer verbinden, pomp, startmotor en cv zou dat dan zijn.
Hopelijk ff tijd vandaag dan.
Hopelijk ff tijd vandaag dan.
De Moerasruiter.
MY 2000 Forester
Mountainbiken
MY 2000 Forester
Mountainbiken
- erichendri
- Berichten: 5622
- Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02
Re: Startblokkering forester MY 2000
heb je een foto van die vis.
Cv volgens mij niet of hij moet ook ontgrendelen bij indrukken van een knopje op je zender/visje.
Was geen standaard daar dit een achteraf ingebouwd systeem was toen als extra op
de fabrieksblokkeerring die in je sleutel zit.
daarom ook nooit op een vaste plaats ingebouwd.
Draden zijn sowieso altijd zwart.
Eric
Cv volgens mij niet of hij moet ook ontgrendelen bij indrukken van een knopje op je zender/visje.
Was geen standaard daar dit een achteraf ingebouwd systeem was toen als extra op
de fabrieksblokkeerring die in je sleutel zit.
daarom ook nooit op een vaste plaats ingebouwd.
Draden zijn sowieso altijd zwart.
Eric
Re: Startblokkering forester MY 2000
vanmorgen tussen de bedrijven door alles bekeken en ik moest
3 signalen weer aansluiten: alarmlichten, contact en pomp.
de speaker uiteraard ook.
het was wel erg netjes gedaan allemaal en moeilijk te vinden. Ook de bedoeling natuurlijk.
Maar het is allemaal gelukt gelukkig. Een halve emmer draad weg kunnen gooien.
Idd alles zit op zwart en je volgt de dubbele draden dan kom je er vanzelf.
Loshalen:
- schildje
- stuurhuis hoesje
- stalen verbinding daar voor het zicht en werkruimte
Alco of selco was het merk by the way. vanmorgen ook weer erg veel moeite met ontgrendelen dus ik ben wel blij ermee.
3 signalen weer aansluiten: alarmlichten, contact en pomp.
de speaker uiteraard ook.
het was wel erg netjes gedaan allemaal en moeilijk te vinden. Ook de bedoeling natuurlijk.
Maar het is allemaal gelukt gelukkig. Een halve emmer draad weg kunnen gooien.
Idd alles zit op zwart en je volgt de dubbele draden dan kom je er vanzelf.
Loshalen:
- schildje
- stuurhuis hoesje
- stalen verbinding daar voor het zicht en werkruimte
Alco of selco was het merk by the way. vanmorgen ook weer erg veel moeite met ontgrendelen dus ik ben wel blij ermee.
De Moerasruiter.
MY 2000 Forester
Mountainbiken
MY 2000 Forester
Mountainbiken