Alarm instalatie verwijderd........

Voor alle electrische zaken
Plaats reactie
HvdM
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 nov 2010 17:46

Alarm instalatie verwijderd........

Bericht door HvdM »

Hallo allemaal,wegens problemen met de de alarminstalatie (defa) welke in mijn Legacy gebouwd zat heb ik deze eruit gehaald, de portieren gingen open en dicht met de afstands bediening van de alarminstalatie. Nu heb ik alle draden verwijderd en welke doorgeknipt waren weer verbonden.
Nu gaan alleen de portieren niet op afstand open en dicht als ik op de knopjes van de sleutel drukt, ik heb er een nieuwe batterij in gedaan.
Weet iemand of de sleutel opnieuw afgestemd moet worden op de auto of zo?
wie kan mij helpen? anders ga ik gewoon maar de dealer....
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5505
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Alarm instalatie verwijderd........

Bericht door SP-Boxer »

http://www.subaruclub.nl/forum/viewtopi ... 27&t=62960
Misschien kun je bovenstaande proberen? Legacy/Forester zal wel gelijk zijn.

Laat het ook weten als het gelukt is! De Legacy III van mijn ouders werkt ook niet meer op de afstandsbediening. Eerst de batterij leeg, toen deze vervangen was werkte hij nog, maar na een paar maanden niet meer...

EDIT: Heb even de manuals van de Legacy III erbij gepakt. Ook hier zitten deze stekkertjes achter hetzelfde paneeltje. Ik ga het van het weekend bij mijn ouders ook even proberen!
"I feel Legacy"
HvdM
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 nov 2010 17:46

Re: Alarm instalatie verwijderd........

Bericht door HvdM »

:okeee: Het werkt weer perfect, stekkertje verbinden, een paar keer op het knopje drukken, de sloten gaan dan achterelkaar op slot en van slot, het stekkertje los maken en het werkt weer!
harstikke bedankt! :okeee:
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Alarm instalatie verwijderd........

Bericht door the dude »

:okeee: Eindelijk een klus wat GEEN martelwerk opleverd en ook nog eens gauw klaar is. Zie hier het nut van een forum met toegewijde leden.
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5505
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Alarm instalatie verwijderd........

Bericht door SP-Boxer »

:okeee: Mooi dat het gelukt is!

Afgelopen zaterdag in de auto van mijn vader geprobeerd, maar daat moet het toch ergens anders in zitten. Die doet het nog niet ;)
"I feel Legacy"
Plaats reactie