Kachelverlichting

Voor alle electrische zaken
Plaats reactie
nwly01
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 feb 2018 15:02

Kachelverlichting

Bericht door nwly01 »

Beste,

Ik heb me al eens vriendelijk voorgesteld op dit forum omdat ik destijds zelfs aan het kijken was voor een impreza, helaas toen niet doorgegaan omdat ik er geen goed gevoel bij had. Echter rijdt mijn moeder nu al 3 jaar gelukkig rond in een impreza, maar nu is sinds kort de kachelverlichting ermee gestopt. De dashboard verlichting achter het klokkenpaneel heb ik allemaal al eens eerder los gehad en vervangen, dit was een peulenschil. Maar deze achter het kachelpaneel is wel andere koek. Nu kan je vaak door aan de kachelknoppen te trekken deze eraf halen, maar hier achter zag ik nog geen lampjes of iets dergelijks zitten. Het vervelende is ook dat ze alle "twee" (ik weet niet hoevel het er zijn) kapot zijn dus ik heb ook totaal geen referentie aan waar het licht vandaan komt of waar ik ze zie branden.

Kan iemand mij vertellen waar ik moet zoeken naar deze lampjes? Of een soort instructie of wellicht tekening hoe ik ze kan vervangen?
Het gaat om een Subaru Impreza 1.6GL uit het jaar 1999.

Alvast vriendelijk bedankt! 8-)
Gebruikersavatar
boswachterfan
Berichten: 2405
Lid geworden op: 19 nov 2014 10:30

Re: Kachelverlichting

Bericht door boswachterfan »

Zoek eens op joeptjoep. . Daar heb ik meerdere instructies hiervoor gezien. Weet alleen niet voor Impreza...
Boswachter SG 2.5 XT Blasmusik
Gebruikersavatar
sufos
Berichten: 1276
Lid geworden op: 16 apr 2014 18:11

Re: Kachelverlichting

Bericht door sufos »

Subaru Outback
Saab 900 T16S Aero
nwly01
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 feb 2018 15:02

Re: Kachelverlichting

Bericht door nwly01 »

boswachterfan schreef:Zoek eens op joeptjoep. . Daar heb ik meerdere instructies hiervoor gezien. Weet alleen niet voor Impreza...
Super bedankt, en ik heb waarschijnlijk gevonden wat ik zocht. Ik ga het proberen!
nwly01
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 feb 2018 15:02

Re: Kachelverlichting

Bericht door nwly01 »

Super bedankt voor uw reactie ik ga dit inderdaad proberen, dit kachelpaneel lijkt heel erg veel op die van de impreza uit 1999.
Plaats reactie