Haperende richtingaanwijzer Subaru Justy ECVT 1990

Voor alle electrische zaken
Plaats reactie
Bob88
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 dec 2015 14:49

Haperende richtingaanwijzer Subaru Justy ECVT 1990

Bericht door Bob88 »

Wie kan mij helpen?

Ben sinds kort in het bezit van een in topstaat verkerende Subaru Justy 1.0 ECVT uit 1990. 25 jaar oud maar daar merk je niks aan. Starten = lopen, motor loopt als een zonnetje en met slechts 66000 (!?) kan ie vast nog een hele tijd mee.

Enige manko sinds kort is een haperende richtingaanwijzer. Hiermee bedoel ik dat de knipperlichten soms blijven branden. Je hoort dan ook het relais niet. Maar dit is niet altijd zo. Vaak werkt ie gewoon maar een volgende moment niet en dan 5 minuten weer wel.

Wie heeft er tips voor mij of kan mij uitleggen hoe ik dit probleem op kan lossen en of het een hele dure reparatie gaat worden.

Alvast bedankt voor de reacties!

Vriendelijke groet,

Bob
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4863
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: Haperende richtingaanwijzer Subaru Justy ECVT 1990

Bericht door quikfit »

Relais vervangen :!: :?: Kost niet veel. :P http://www.auto-onderdelenexpert.nl/res ... /justy-kad

Gr. Quikfit :mrgreen:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
Bob88
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 dec 2015 14:49

Re: Haperende richtingaanwijzer Subaru Justy ECVT 1990

Bericht door Bob88 »

quikfit schreef:Relais vervangen :!: :?: Kost niet veel. :P http://www.auto-onderdelenexpert.nl/res ... /justy-kad

Gr. Quikfit :mrgreen:
Maar is het zeker dan dat het relais het probleem is?

Wel alvast bedankt voor je reactie uiteraard.
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4863
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: Haperende richtingaanwijzer Subaru Justy ECVT 1990

Bericht door quikfit »

Hele grote kans ;) En voor het geld hoef je het niet te laten....relais zit zeer waarschijnlijk in je/een zekeringkast...eruit trekken en de nieuwe erin drukken... :okeee:

Gr. Quikfit :mrgreen:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
Bob88
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 dec 2015 14:49

Re: Haperende richtingaanwijzer Subaru Justy ECVT 1990

Bericht door Bob88 »

quikfit schreef:Hele grote kans ;) En voor het geld hoef je het niet te laten....relais zit zeer waarschijnlijk in je/een zekeringkast...eruit trekken en de nieuwe erin drukken... :okeee:

Gr. Quikfit :mrgreen:
Kijk. Dat zou een hele snelle en dan tevens goedkope oplossing zijn. Maandag maar eens voor op pad. Bedankt voor de rappe reactie! Top!
Gebruikersavatar
boswachterfan
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 nov 2014 10:30

Re: Haperende richtingaanwijzer Subaru Justy ECVT 1990

Bericht door boswachterfan »

Pas zo'n relais vervangen bij de Peus 106. Kostte twee tientjes. Kan idd bijna niets anders zijn.
Boswachter SG 2.5 XT Blasmusik
Plaats reactie