schakelaar verlichting

Voor alle electrische zaken
ferluci
Berichten: 257
Lid geworden op: 15 mei 2014 10:25

schakelaar verlichting

Bericht door ferluci »

goedendag allen.

even een vraagje en ik weet zeker dat mensen op dit forum hetzelfde probleem hebben of hebben gehad.
het betreft de schakelaar verlichting in een fozzie uit 2003 (maakt eigenlijk ook niet uit welke auto), maar bij enkele schakelaars doet de verlichting het niet waardoor je kan zien waar die schakelaars zijn in de auto.
het zijn de knoppen van de achteruit verwarming, mistachterlamp en mistvoorlamp die het niet doen.
als ik de knoppen indruk verschijnt er wel een lampje dat de knop gebruikt is (mistlampen en acterruitverw. doen het dus).
concreet mijn vraag: hoe krijg ik die schakelaars eruit om het lampje te vervangen, het liefst met foto's of een pdf-je waarop ik kan zien wat los moet en wat ik zeker NIET moet beschadigen.
ik hoop dat er mensen zijn die eerder met het bijltje gehakt hebben waar ik van overtuigd ben, willen jullie reageren dan ben ik ook weer een stukje op weg geholpen.
voor de rest ben ik uiterst te spreken over de fozzie, even een slag anders dan de justy en legacy's die ik hiervoor had.
tot zover.
Plaats reactie