probleem met start onderbreker

Voor alle electrische zaken
mhoutappels
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mei 2013 11:41

probleem met start onderbreker

Bericht door mhoutappels »

hallo mede subaru rijders,

ik zit met een probleem met mijn start onderbreker op mijn subaru impreza gt turbo van 1999,

het probleem is dat hij iedere keer na een een periode van 1 á 2 maanden de sleutel uit het systeem gooit en dat dan de start onderbreker er niet meer af gaat met die sleutel, dan moet ik mijn reserve sleutel pakken en hier werkt hij wel weer mee.

ik heb dit nu al 7 keer gehad en iedere keer maar de sleutels opnieuw laten inleren maarja dit is niet echt de oplossing,

heeft iemand hier toevallig ervaring mee of weet wat dit probleem kan zijn want ik ben ten einde raad,

ben er mee bij de garage geweest en die hadden het over een of andere imo relais wat het MISSCHIEN zou kunnen zijn maarja heb weinig zin om een onderdeel van misschien wel 200 euro te gaan vervangen als dat het niet is,

wat misschien ook wel handig is om te weten is dat de vorige eigenaar ken ik heel goed en hij heeft hier nooit problemen mee gehad, toen ik de auto van hem kocht heb ik er een turbo timer op gezet en toen is het probleem begonnen, deze heb ik er nu volledig tussen uit gehaald maar het probleem blijft.

als iemand mij hier bij kan helpen of advies kan geven heel graag,
alvast bedankt!

gr. Mark
Plaats reactie