Voorlampen?

Voor alle electrische zaken
Plaats reactie
dantiney
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 nov 2012 09:14

Voorlampen?

Bericht door dantiney »

Beste heren,

Gister dus een kleine botsing gehad met mijn Subaru Impreza My98. Blikschade aan mijn rechter kap en mijn voorlicht is kapot aan 1 kant. Nu wil ik naar Bekkers gaan om dit te laten repareren, maar nu zie ik verschil met voorlampen met een My98 en my99 00. Het lijkt alsof het glas helderder is. Graag zou ik dit ook wel willen, maar zit hier wel verschil in? Past het? Waar kan ik terecht voor die spullen? Mocht er een nieuwe bumper op moeten zat ik ook te denken om direct een bumper van my99 te kopen, maar weer dezelfde vragen, past dit? Is het veel duurder dan de my98 bumper en lampen?

Ben zeer benieuwd hiernaar, en moet het optijd weten, want Bekkers zal alles weer orgineel terug bestellen, maar als het dan toch allemaal vervangen moet worden, ben ik wel benieuwd naar het prijs verschil en of het überhaupt kan.

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5506
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Voorlampen?

Bericht door SP-Boxer »

Het front van 97/98 is 1 op 1 te vervangen voor dat van 99/00.

99/00 is inderdaad voorzien van heldere lampen.
"I feel Legacy"
dantiney
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 nov 2012 09:14

Re: Voorlampen?

Bericht door dantiney »

Top!

Zit hier nog prijs verschil in als je dit nieuw aanschaft tussen de my98 en my00 bumper + verlichting?

Alvast bedankt voor je hulp, weer stuk wijzer! :D
Gebruikersavatar
justyfever
Berichten: 1438
Lid geworden op: 25 mar 2009 11:02

Re: Voorlampen?

Bericht door justyfever »

Ik weet dat het geen antwoord op je vraag is, maar ik heb nog een GTT MY97 staan voor onderdelen. Kleurcode is 406 (grijs), ik weet niet welke kleur die van jou is.. er staan namelijk nergens foto's van je auto op het forum :o
Proud (and only) member of the Dutch Justy Fan Club!
Plaats reactie