homokineet voor legacy 2.0 gl 85 kw wagon links voor

Versnellingsbakken, koppelingen, aandrijfassen en differentielen
Plaats reactie
biker2000
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2011 20:56

homokineet voor legacy 2.0 gl 85 kw wagon links voor

Bericht door biker2000 »

hallo subaru liefhebbers.
ik ben rob oberije en woon in brunssum, ik rijd een legacy 2.0 gl 85 kw wagon voorwielaandrijving afgifte datum kenteken 8-9-1994/ indentieficatienummer JF1BG4LG9RG002538

ik heb mijn homokineet stuk en zo erg dat hij ook kraakt als ik gewoon rechtdoor rijd, ik heb wat rond geneust en zie dat nieuwe (niet orginele) redelijk goedkoop zijn, mijn vraag is welke moet ik voor mijn auto hebben en waar kan ik die het beste bestellen.

tweede vraag, daar ik mechanisch onderhoudsmonteur denk ik dat ik deze klus zelf wel kan doen, ik heb helaas geen handboek, wie zou mij een korte beschrijving kunnen geven voor het de-monteren van de homokineet, er staat me iets bij bij andere auto's dat deze met een soort borgring vaszitten????????
ik moet dit op een zaterdag/zondag doen omdat ik de rest van de week mijn outo nodig heb.

hopelijk vind ik hier mijn antwoorden en zal jullie zeker laten weten hoe het gegaan is.

alvast heel erg bedankt voor jullie hulp en antwoorden

met vriendelijke groet
rob oberije
Gebruikersavatar
DJWezzz
Berichten: 82
Lid geworden op: 26 apr 2010 22:51

Re: homokineet voor legacy 2.0 gl 85 kw wagon links voor

Bericht door DJWezzz »

Als ik jou was zou ik gewoon naar de Brezan gaan. Die kennen wel wat regelen. Heb ook wel is 2 verschillende meegekregen zodat ik de verkeerde terug kon brengen. Let wel. Je moet ze waarschijnlijk flink warmstoken, maken om los te krijgen. Het is geen klusje die je wel eventjes doet. Ik wens je iedergeval Succes :P bij subaru worden ze met assen compleet geleverd. Zie evt mijn post daar heeft een forum lid nog wat geschreven over de kosten en meer info..
Plaats reactie