Ik lees dat telkens het gevolg wordt gerepareerd.
Is er ook al eens naar de oorzaak gekeken?.
Zit er niet een te sterke koppeling in.
Doe je zelf iets verkeerd?
Verschillende diff ratio krijg je niet deze tandwiel schades.
De visco wordt wel warm en de auto gaat zwaar rijden.
Maar niet binnen 500 meter.
Beetje chauffeur stopt dan.
Eric
2.5 L turbo wrx 5 bak problemen advies gevraagd
- erichendri
- Berichten: 5614
- Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02
Re: 2.5 L turbo wrx 5 bak problemen advies gevraagd
Ik kan de sterkte van de koppeling en het kapotdraaien van de bak niet echt met elkaar rijmen...
Je auto remt op alle wielen , waarom zou je ze dan niet allemaal aandrijven..
Grt Rene
Grt Rene
- erichendri
- Berichten: 5614
- Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02
Re: 2.5 L turbo wrx 5 bak problemen advies gevraagd
Heel simpel, hoe sterker de motor des te zwaarder de koppeling.
Vaak na tunig gaan de koppelingen wel eens slippen, dan is het advies
om een zwaardere koppeling er in te zetten.
Een meerplaats koppeling bv.
Als je die in 1 klap laat opkomen krijgt de bak veel meer te verduren.
Is algeheel bekend.
Eric
Vaak na tunig gaan de koppelingen wel eens slippen, dan is het advies
om een zwaardere koppeling er in te zetten.
Een meerplaats koppeling bv.
Als je die in 1 klap laat opkomen krijgt de bak veel meer te verduren.
Is algeheel bekend.
Eric
Re: 2.5 L turbo wrx 5 bak problemen advies gevraagd
De kans dat er nog met een wrx 5-bak gereden wordt met de koppeling die jij omschrijft is nihil.m
Dat is ook algeheel bekend
Dat is ook algeheel bekend
Re: 2.5 L turbo wrx 5 bak problemen advies gevraagd
Tot zover duidelijk..erichendri schreef:Heel simpel, hoe sterker de motor des te zwaarder de koppeling.
Vaak na tunig gaan de koppelingen wel eens slippen, dan is het advies
om een zwaardere koppeling er in te zetten.
Een meerplaats koppeling bv.
Als je die in 1 klap laat opkomen krijgt de bak veel meer te verduren.
Is algeheel bekend.
Eric
Maar dan nog binnen enkele kilometers een versnellingsbak aan snot rijden , dan gaat er ergens iets heel erg fout..
Je auto remt op alle wielen , waarom zou je ze dan niet allemaal aandrijven..
Grt Rene
Grt Rene