Je moet ze alleen vervangen als ze niet meer goed zijn...dat is goedkoper.Guus flater schreef:Ik ga eerst wel rustig door met de rubbers en kogels vervangen en uitlijnen. zien we daarna wel weer verder
Beterschap met de patiënt.
Gr. Quikfit
Je moet ze alleen vervangen als ze niet meer goed zijn...dat is goedkoper.Guus flater schreef:Ik ga eerst wel rustig door met de rubbers en kogels vervangen en uitlijnen. zien we daarna wel weer verder
Die zekering kan je erin zetten(is een lege plaats voor de zekering met de naam FWD) en bevind zich in de zekeringkast in de motorruimte.Guus flater schreef:Met een zekering je Awd uitschakelen? Waarom zou je dat willen? En waar zit die zekering?
Kan een geraakt tandje zijn. Als je voorzichtig en rustig blijft schakelen kun je daar nog heel lang mee doen.Guus flater schreef:Wel met wat twijfel gekocht omdat het bak probleem niet heel duidelijk was.
De bak klapt soms best hard, metname van 2 naar 3 en 3 naar 4. Verder veel trillingen tijdens het rijden en remmen.
Mijne testen ze bij de apk met de motor uit. (???)quikfit schreef:Het word aanbevolen deze zekering erin te zetten als je op de remmentestbank gaat,dit om je middendiff te ontzien.Dit gaat alleen op voor de automaatbak.
De remdruk is niet meteen weg als je de motor uit zet.SP-Boxer schreef:Remmen testen met motor uit zonder rembekrachtiging???? Leg eens uit.
erichendri schreef:Ook raar want je hebt een handgeschakelde toch?
Mijn automaat altijd gewoon op een rollen remtestbank gezet.
Is totaal geen probleem.