wringen in korte bocht

Versnellingsbakken, koppelingen, aandrijfassen en differentielen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 1638
Lid geworden op: 13 mar 2009 23:19

Re: wringen in korte bocht

Bericht door niksnut »

wat 8.5 liter verse ATF en een filter al niet kunnen doen.

Probleem van het wringen is compleet weg. Olie die er uit kwam was niet eens echt vervuilt . ( rood met wat sporen van vervuiling) , maar waarschijnlijk al wel oud.

alle bedankt voor het mee denken
Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 1638
Lid geworden op: 13 mar 2009 23:19

Re: wringen in korte bocht

Bericht door niksnut »

erichendri schreef:Volgens mij haal je het duty signaal weg met de zekering via een relais.
De clutch wordt permanent aangedreven, deze drijft altijd de voorwielen aan.
Het variabele duty signaal bepaald hoeveel procent aandrijving de achterwielen krijgen.

Eric
volgens mij is het andersom. met de zekering bekrachtig je de duty selenoid en wordt de koppeling vrij gegeven waardoor je geen aandrijving meer hebt op de achterwielen en je dus FWD over houd
Gebruikersavatar
Rene
Berichten: 1630
Lid geworden op: 04 jan 2009 21:02

Re: wringen in korte bocht

Bericht door Rene »

niksnut schreef:wat 8.5 liter verse ATF en een filter al niet kunnen doen.

Probleem van het wringen is compleet weg. Olie die er uit kwam was niet eens echt vervuilt . ( rood met wat sporen van vervuiling) , maar waarschijnlijk al wel oud.

alle bedankt voor het mee denken
Kijk eens aan , relatief simpel te verhelpen :okeee:
Zekering d'r uut en met AWD gaan rijden :mrgreen:
Je auto remt op alle wielen , waarom zou je ze dan niet allemaal aandrijven..

Grt Rene
Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 1638
Lid geworden op: 13 mar 2009 23:19

Re: wringen in korte bocht

Bericht door niksnut »

laat de sneeuw maar komen
Gebruikersavatar
erichendri
Berichten: 5614
Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02

Re: wringen in korte bocht

Bericht door erichendri »

Heel veel sneeuw dan.

Eric :mrgreen:
Plaats reactie