Zo eindelijk, mijn M12x1,25 verlengde studs zijn binnen:
Daarna de nieuwe er weer in:
De voornaaf is moeilijker eruit te halen, dus daar heb ik een buisje tussen naaf en fusee geplaatst (aan de achterzijde), en met een zware hamer de studs eruit getikt.
Vervolgens met de slagmoersleutel, een busje, paar ringen en een wielmoer, de nieuwe studs door de naaf vastgetrokken.
Hier een foto met schijf en spacer erop (voornaaf):
De nieuwe lange studs steken 3mm minder ver uit de spacer dan de originele studs uit de schijf.
De wielmoeren hebben nog 7 gangen draad tot handvast, dus het lijkt goed uit te komen (ongeveer 9mm draad).
gr. Bram
De achternaaf komt vrij makkelijk los, zodat ik mooi de oude studs eruit heb kunnen persen met de werkplaatspers.Monteren spoorverbreders
Re: Monteren spoorverbreders
...ervaring is datgene wat je hebt, net nadat je het nodig had...
Re: Monteren spoorverbreders
Netjes, en meer dan zat draad over om vast te zetten!
Re: Monteren spoorverbreders
Kleine preview, volgens komt het goed uit met de spatbordranden, volgende week eens buiten zetten:
...ervaring is datgene wat je hebt, net nadat je het nodig had...
Re: Monteren spoorverbreders
Helemaal goed en tevreden:
...ervaring is datgene wat je hebt, net nadat je het nodig had...
-
- Berichten: 831
- Lid geworden op: 07 jan 2014 11:04
Re: Monteren spoorverbreders
Wat een mooie en bijzondere auto