Gelukkig merk ik geen verschil. Als je echt verschil merkt was de oude olie waarschijnlijk ''pindakaas''....of de bak versleten...boswachterfan schreef:Maaaarrrrr, merk je wat van de behandeling van de bak?
Gr. Quikfit
Gelukkig merk ik geen verschil. Als je echt verschil merkt was de oude olie waarschijnlijk ''pindakaas''....of de bak versleten...boswachterfan schreef:Maaaarrrrr, merk je wat van de behandeling van de bak?
quikfit schreef:Hmm...na 150.000 is het wel eens tijd voor verse olie,grote kans dat ie beter gaat schakelen.
Gr.Quikfit
ReinO schreef:is bij dit MY ook de interval 60K?
ReinO schreef:60.000 voor de forester my 2000. Deze heeft een filter buiten de bak: dat scheelt flushen.
Bij flush wordt er net zo lang reinigingsvloeistof gebruikt totdat alle vuil er uit is -incl het interne filter- .
Mocht de bak niet meer goed zijn dan heb je idd kans op sneller overlijden: het is geen probleemoplosser maar eigenlijk gewoon onderhoud van de bak.
Ergens op het forum staat of je wel of geen extern filter hebt: maar die zie je vanzelf. Waar je je spullen koopt weten ze dat ook wel.
ReinO schreef:de olie wordt niet zwart maar bruin en doet dan niet veel meer voor al die plaatjes en gaatjes. Die 60 euro moeten wel kunnen toch?
neem gelijk je voordif mee. achterdif al gedaan toch?
fougueux schreef:Ik heb goede ervaringen met automaticgear.nl. zitten in Andelst. hebben een jaar of 3 terug onze Forster automaat gereviseerd .
fougueux schreef:Ik heb goede ervaringen met automaticgear.nl. zitten in Andelst. hebben een jaar of 3 terug onze Forster automaat gereviseerd .