Aandrijfashoes MiniJumbo

Versnellingsbakken, koppelingen, aandrijfassen en differentielen
Plaats reactie
LeoneTurbo
Berichten: 745
Lid geworden op: 11 nov 2008 21:15

Re: Aandrijfashoes MiniJumbo

Bericht door LeoneTurbo »

SP-Boxer schreef:Wel zwaar waardeloos, bij de Legacy heb ik dit soort geneuzel nooit, maar bij dit hok is alles ZO fragiel :(
Net wat Bram zegt, eerst weten hoe de constructie is, dan pas commentaar leveren :lol:

Met een slagmoersleutel krijg je 'm wel strak erop, zou ik ook wel even doen, dat goed vastzetten, je wilt niet alleen op een (uiteraard niet vernieuwd) borgpennetje vertrouwen op die onderdelen.
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5496
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Aandrijfashoes MiniJumbo

Bericht door SP-Boxer »

Heren, de moer op de stuurkogel is met de slagmoersleutel vast gezet, maar dat ding kan ik ook niet te hard laten slaan... Sleutel op 110Nm, en dan nog meedraaien. Ik durf erop te vertrouwen dat die stuurkogel goed zit. Dan maar meedraaien. De speling is 0.

De fuseekogel daar zat ik echter verkeerd mee. Aan die moer wordt juist telkens getrokken :shock: Binnenkort dan toch maar die kogels vervangen. Zit toch niet lekker als ik weet dat de fusee zo vast zit :?


PS. En de borgpennetjes zijn uiteraard wel allemaal vervangen. Als de ophanging dan toch aan een borgpennetje bungelt, dan wel aan een nieuwe :lol:

PS. 2 Hoe de constructie in elkaar zit weet ik na zoveel keer ook wel. Alleen de Legacy werkt gewoon wat makkelijker mee. :P
"I feel Legacy"
Gebruikersavatar
Subonno
Berichten: 655
Lid geworden op: 13 nov 2008 19:34

Re: Aandrijfashoes MiniJumbo

Bericht door Subonno »

Je bedoelt, de Legacy is foolproof ? :mrgreen:
LeoneTurbo
Berichten: 745
Lid geworden op: 11 nov 2008 21:15

Re: Aandrijfashoes MiniJumbo

Bericht door LeoneTurbo »

:lol:

En? Goedgekeurd? Ik heb vanmorgen de kat weer onder de Vivio geplaatst (uurtje werk inclusief het demonteren van d ekat van een blok wat in de garage ligt) dus morgen even voor APK, hopelijk is CO bij mij dan wel goed.
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5496
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Aandrijfashoes MiniJumbo

Bericht door SP-Boxer »

Jep, ik kan er weer een jaartje tegen!


En de Legacy is inderdaad, naast dat hij degelijk is gebouwd, erg foolproof :lol:
"I feel Legacy"
Gebruikersavatar
Subonno
Berichten: 655
Lid geworden op: 13 nov 2008 19:34

Re: Aandrijfashoes MiniJumbo

Bericht door Subonno »

Mooi ! Weer knorren met de Jumbo,
Plaats reactie