Handremkabel

Veren, schokdempers, remmen en besturing
Plaats reactie
marcmaastricht
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 mar 2012 20:55

Handremkabel

Bericht door marcmaastricht »

Helaas was een wiellager van mijn Justy ECVT 1992 totaal vastgelopen. Waar zou ik een complete set kunnen uithalen. Ik bedoel dan: De trommel gaat niet meer los dus het moet een complete wielophanging incl trommel zijn.
De handremkabel heb ik moeten overknippen (kon ik niet losmaken in de trommel omdat deze nu eenmaal vastzat) dus als iemand daar een adres voor weet......

Marc
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5506
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Handremkabel

Bericht door SP-Boxer »

Dat de trommel niet loskomt is niet raar. Heb je wel eerst de remschoenen teruggesteld?
"I feel Legacy"
Gebruikersavatar
justyfever
Berichten: 1438
Lid geworden op: 25 mar 2009 11:02

Re: Handremkabel

Bericht door justyfever »

Ik heb het vermoeden van niet.. Dan kan je trekken wat je wilt.
Ervaringsdeskundige :mrgreen:

Maar mocht je nog altijd een complete set (wat?) zoeken kan je het best op de sloop terecht. Of nieuw bij de dealer.
Natuurlijk geen lagers van de sloop halen :D
Proud (and only) member of the Dutch Justy Fan Club!
marcmaastricht
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 mar 2012 20:55

Re: Handremkabel

Bericht door marcmaastricht »

Bij het vervangen van de lagers had ik normaal geen moeite met het loskomen van de trommel.
Als ik morgen even een fotootje maak van de lagers zal wel een hoop duidelijk zijn.
Bij de dealer heb ik vandaag een hele ophanging incl trommel op kunnen halen. Nu alleen nieuwe lagers en handremkabel bestellen.

Op sloop e.d. heb ik gezocht maar niets kunnen vinden. Misschien is de Justy van 1992 té goed :lol:

Marc
Gebruikersavatar
justyfever
Berichten: 1438
Lid geworden op: 25 mar 2009 11:02

Re: Handremkabel

Bericht door justyfever »

Dan had ik ook nog wel wat in voorraad gehad :) Maar mooi dat hij al bijna weer terug is op neerlands wegen!
Proud (and only) member of the Dutch Justy Fan Club!
Plaats reactie