quikfit schreef:aze2000 schreef:heb even zitten rekenen met de dempers en veren die jij had gestuurd,, kom ik rondom op zn 700 eurie's
Rondom wel ja...ik had begrepen dat je alleen achter wilde vervangen.
En dat verstellen doe je in de praktijk zelden tot nooit...wat kosten de Pedders rondom
Gr.Quikfit

nou het is zo dat links achter wat zweet,,, nou of het apk afkeur is of niet,,, zeten is lek en weg met die troep dan.. remmen veren en dempers en banden horen bij veiligheid ,, klaar!!
dus omdat alles nu al 15 jaar oud is is het niet meer zo goed als dat het ooit was zo simpel is het gewoon,,, ben nog even in contact met iemand die had nog zo goed als nieuwe originele dempers liggen met veren voor achter,, maar blijft gebruikt en ik heb m een bod gedaan ,, maar hij vind dat ze meer waard zijn.
ik denk dat je blij moet wezen dat iemand dempers van een sub wil kopen.... want wanneer komt de volgende zou ik zeggen.
of ik ga voor alles nieuw lekker rond om en pas gelijk de veren ook wat aan dat hij minder over roll heeft door de bohten want zn forester is toch wel wat sletterig door de bochten,,,
Pedders betaal je rond om dempers en veren verstelbaar zn 8 a 900€ dus zo rond goed 200€ a 225 per wiel heb je een verbetering gedaan dan standaard wat er nu op zit.
las ook wel dat er geadv werdt om verstevigde achter veren te nemen van kyb de vraag is dan even wordt het rijgedrag dan beter,, minder overhellend in de bochten,,,
verder is het comfort prima,,, demping valt ook echt niet tegen,,
dus tis even horen of de orginele 2 de hands door gaan,, dan vervang ik even 1 demper ,, voor een die niet zweet, en dan kijk ik volgend jaar even.
heb namelijk ook nog wat ander verbouw punten die ik wil los laten op de Sub