Probleem is dat een subaru haast niet stuk gaat.
Was bij mazda ook het geval.
Meeste problemen ontstaan door achteraf ingebouwde dingen.
Alarm, daken, lpg… etc.
Eric
LPG en klepstelmechanisme
- erichendri
- Berichten: 5622
- Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02
Re: LPG en klepstelmechanisme
Ik bespaar met G3 meer dan 1100 euro/jaar bij 24000km/jr (Break-even-point bij 12000km/jr)
Hierbij is ook meegenomen dat de Out door de LPG (helaas) in een klasse hogere wegenbelastingsgroep terecht komt. Ook het meerverbruik van max. 20% van LPG tov. Benzine is meegenomen.
De Prins G3 installatie heeft mij 2250 Euro gekost, dus die heb ik er in 2jaar weer uit.
Er zit ook een Valve Care-systeem in. Hierdoor hoop ik geen extra klepstelgedoe te hebben.
Met de beparing kan ik me wel wat extra LPG-onderhoud veroorloven.
Ik rij al meer dan 20 jaar met LPG en ben gemiddeld niet meer dan 150 euro/jr aan extra LPG-onderhoud kwijt.
Greetz, Q
PS. De excel-berekening kan ik voor liefhebbers evt. opsturen.
Hierbij is ook meegenomen dat de Out door de LPG (helaas) in een klasse hogere wegenbelastingsgroep terecht komt. Ook het meerverbruik van max. 20% van LPG tov. Benzine is meegenomen.
De Prins G3 installatie heeft mij 2250 Euro gekost, dus die heb ik er in 2jaar weer uit.
Er zit ook een Valve Care-systeem in. Hierdoor hoop ik geen extra klepstelgedoe te hebben.
Met de beparing kan ik me wel wat extra LPG-onderhoud veroorloven.
Ik rij al meer dan 20 jaar met LPG en ben gemiddeld niet meer dan 150 euro/jr aan extra LPG-onderhoud kwijt.
Greetz, Q
PS. De excel-berekening kan ik voor liefhebbers evt. opsturen.
Outback 2.5i CVT Exclusive 2010 G3 (+40mm) met leerpakketje
Sold: Legacy 2.0R Exec 07 G3
Moto Martin Rules!; Martin Kawasaki GPz750; Martin Kawa Z750; Kawa GPz750
Sold: Legacy 2.0R Exec 07 G3
Moto Martin Rules!; Martin Kawasaki GPz750; Martin Kawa Z750; Kawa GPz750