Re: Motor schokt bij vaste toerentallen
Geplaatst: 03 mei 2020 19:02
Nee, alleen op LPG. Ik vraag me alleen af, waar de LMM moet zitten. In het handboek staat alleen een Intake air temperature and Pressure sensor. Een LMM zou je toch goed moeten zien zitten op het inlaattraject...
Echt storend is de hapering ook niet, maar je merkt het wel. En aangezien in een handbak heb, kun je die dus meerdere keren voelen, afhankelijk welke versnelling. In de 2e en 3e versnelling zeer goed merkbaar, in de 4e al minder en de 5e en 1e versnelling niet waarneembaar. En het is eigenlijk verwaarloosbaar, wanneer rijd je nu zoveel toeren? Ik schakel meestal bij 4000 toeren, dan klinkt de motor het mooist
Echt storend is de hapering ook niet, maar je merkt het wel. En aangezien in een handbak heb, kun je die dus meerdere keren voelen, afhankelijk welke versnelling. In de 2e en 3e versnelling zeer goed merkbaar, in de 4e al minder en de 5e en 1e versnelling niet waarneembaar. En het is eigenlijk verwaarloosbaar, wanneer rijd je nu zoveel toeren? Ik schakel meestal bij 4000 toeren, dan klinkt de motor het mooist