Nee, alleen op LPG. Ik vraag me alleen af, waar de LMM moet zitten. In het handboek staat alleen een Intake air temperature and Pressure sensor. Een LMM zou je toch goed moeten zien zitten op het inlaattraject...
Echt storend is de hapering ook niet, maar je merkt het wel. En aangezien in een handbak heb, kun je die dus meerdere keren voelen, afhankelijk welke versnelling. In de 2e en 3e versnelling zeer goed merkbaar, in de 4e al minder en de 5e en 1e versnelling niet waarneembaar. En het is eigenlijk verwaarloosbaar, wanneer rijd je nu zoveel toeren? Ik schakel meestal bij 4000 toeren, dan klinkt de motor het mooist
Motor schokt bij vaste toerentallen
Re: Motor schokt bij vaste toerentallen
Met vriendelijke groet,
Patrick
Patrick
Re: Motor schokt bij vaste toerentallen
Ah, je hebt een van die nieuwewetse apparaten met MAP sensor Principe blijft hetzelfde.Vmax schreef:Nee, alleen op LPG. Ik vraag me alleen af, waar de LMM moet zitten. In het handboek staat alleen een Intake air temperature and Pressure sensor. Een LMM zou je toch goed moeten zien zitten op het inlaattraject...
Als het enkel op LPG is, zal hij mogelijk net iets beter afgesteld moeten worden.
Hoe werkt je systeem? "misbruikt" hij de injector puls van de bestaande benzine injectoren, of zit hij iets moderner in elkaar en leest ook lambda etc af?
Daily: 2006 Forester SG9 2.5 XT 4EAT
Hobbybak: 1996 Legacy BD9 2.5 4EAT
Hobbybak: 1996 Legacy BD9 2.5 4EAT
- erichendri
- Berichten: 5622
- Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02
Re: Motor schokt bij vaste toerentallen
Hij kijkt naar de injectietijden en naar de lambda en motortemperatuur.
De mapsensor zit bovenop je inlaatspruitstuk, zit een inlaattemp sensor geīntegreerd.
Eric
De mapsensor zit bovenop je inlaatspruitstuk, zit een inlaattemp sensor geīntegreerd.
Eric