vlinder kleppen verwijderen
- erichendri
- Berichten: 5622
- Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02
Re: vlinder kleppen verwijderen
Klopt als een bus Q.
Eric
Eric
- boswachterfan
- Berichten: 2422
- Lid geworden op: 19 nov 2014 10:30
Re: vlinder kleppen verwijderen
Ahhh, carburateurs, lekker zelf pielen aan de afstelling, colortune bougie erin. En lekker afstellen maar. Mooie tijden.
Boswachter SG 2.5 XT Blasmusik
Re: vlinder kleppen verwijderen
daar heb je een punt idd,,, maar om zn klep weg te halen lijkt me niet wenselijk,,,, drama met starten smorgens...quikfit schreef:Koude start kan een probleem zijn maar meer brandstof verbruik zal er niet zijn,de chokeklep word ook wel smoorklep genoemd...die smoort de hoeveelheid lucht waardoor er een rijker mengsel ontstaat,er word geen extra brandstof verbruikt bij een koude start met chokeklep.aze2000 schreef:erichendri schreef:ok duidelijk,, maar als je de choke weg haald dan heb je wel een aardig start probleem idd,, en een aardig brandstof verbruik extra..
Gr.Quikfit
Groet Robert
Re: vlinder kleppen verwijderen
En het topic gaat geeneens over de chokeklep.aze2000 schreef:daar heb je een punt idd,,, maar om zn klep weg te halen lijkt me niet wenselijk,,,, drama met starten smorgens...
Er worden te veel bijzaken bijgehaald waardoor een topic /onderwerp moeilijk te volgen is en van de hak op de tak springt...het ging tenslotte over vlinder/wervel-kleppen.
Gr.Quikfit
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
viewtopic.php?t=6157
Re: vlinder kleppen verwijderen
Die er bij de Japanse STI standaard niet in zitten. Dat zal vast wel zijn omdat het beter is als ze er wel in zitten zoals hier gesuggereerd wordt. (Of zou Europa weer eens teveel emissie regeltjes opleggen waardoor dit soort praktijken plaats vinden?)
Eruit die zooi dus. Een JDM STI inlaatspruitstuk is de mooiste manier maar uiteraard ook weer de duurste. TGV deletes werken ook prima en prijstechnisch een heel stuk interessanter.
Eruit die zooi dus. Een JDM STI inlaatspruitstuk is de mooiste manier maar uiteraard ook weer de duurste. TGV deletes werken ook prima en prijstechnisch een heel stuk interessanter.
Re: vlinder kleppen verwijderen
JSE schreef:Die er bij de Japanse STI standaard niet in zitten. Dat zal vast wel zijn omdat het beter is als ze er wel in zitten zoals hier gesuggereerd wordt. (Of zou Europa weer eens teveel emissie regeltjes opleggen waardoor dit soort praktijken plaats vinden?)
Eruit die zooi dus. Een JDM STI inlaatspruitstuk is de mooiste manier maar uiteraard ook weer de duurste. TGV deletes werken ook prima en prijstechnisch een heel stuk interessanter.
Dus jou adv er uit er mee ,, geeft meer lucht,, en zoals ik lees zit hij bij de sti modellen er niet eens in..
waarom zouden ze bij mij er dan wel in zitten..
zal idd wel met emissie te maken hebben
Groet Robert
Re: vlinder kleppen verwijderen
Kwam nog een interessante site tegen waar ze een boel hebbedingetjes verkopen,waaronder... https://www.importcarparts.co.uk/parts- ... earchPart= Schijnt wel een Remap nodig te zijn.aze2000 schreef:TGV deletes werken ook prima en prijstechnisch een heel stuk interessanter.
Gr.Quikfit
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
viewtopic.php?t=6157
Re: vlinder kleppen verwijderen
quikfit schreef:Kwam nog een interessante site tegen waar ze een boel hebbedingetjes verkopen,waaronder... https://www.importcarparts.co.uk/parts- ... earchPart= Schijnt wel een Remap nodig te zijn.aze2000 schreef:TGV deletes werken ook prima en prijstechnisch een heel stuk interessanter.
Gr.Quikfit
tnx Quik,, intressant zeg,,,, en hebben idd een aardige hoeveelheid hebbedingen
vreemd dat je een map nodig hebt,, ik weet iemand waar ze uit zijn zonder map en geen problemen,, zal eens navragen
Groet Robert