Hallo allemaal,
Ik had een vraag over mijn Subaru Impreza GTT (GCT 110 / GC8) Ik heb zojuist mijn banjo bout en koperen ringetjes vervangen boven op de turbo omdat hier nogal lekkage vandaan kwam. Nu ik dit vervangen heb wil ik hem starten en werkt alles prima alleen zie ik dat die alweer lekt. Nu heb ik onderzocht dat het niet aan de bout lag maar dat het aan de olieleiding zelf ligt.. Ik hoor van verschillende mensen dit moet je hard solderen of een nieuwe monteren.
Het gaat om een heel klein scheurtje, is dit makkelijk te verhelpen? En wie kan dit of waar kan ik dit onderdeel bestellen? Iemand enige ervaring hierin?
Ik hoor het graag!
Groeten,
Koen Lammertink
Olietoevoerleiding Turbo lekt olie
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 20 jul 2019 16:51
Re: Olietoevoerleiding Turbo lekt olie
Je kan ff Googelen op bedrijfjes die hardsolderen,een nieuwe leiding kan je bij de dealer kopen.
Ik zou er niet mee doorrijden,als de lekkage groter word draai je,je turbo aan gort.
Gr.Quikfit
Ik zou er niet mee doorrijden,als de lekkage groter word draai je,je turbo aan gort.
Gr.Quikfit
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
viewtopic.php?t=6157
Re: Olietoevoerleiding Turbo lekt olie
wil je een tip in de buurt van Maastricht, Delfzijl, Den Helder of Zierikzee? Utrecht kan ook.
OH nee: het maakt je niets uit. Dan kun je hier in Lelystad een nieuwe leiding laten maken 'custom made ' .
OH nee: het maakt je niets uit. Dan kun je hier in Lelystad een nieuwe leiding laten maken 'custom made ' .
De Moerasruiter.
MY 2000 Forester
Mountainbiken
MY 2000 Forester
Mountainbiken