Elke 30.000 ruim 1000 euro? Dan verkoop ik m morgen nog
Ik dacht benzine rond de 80.000-100.000. Op LPG zal dan iets minder zijn ondanks de geharde kleppen. Lambda sonde zijn beide in het afgelopen jaar vervangen voor originele. Tijdens het kleppen stellen de bougies vervangen. Neem aan dat die langer dan 30.000 mee mogen gaan. Enige wat ik dan nog kan bedenken is bougie kabels.
Ik heb ook torque app met OBD2 sensor nog aangehad tijdens een rit van 160km.
Inlaat spruitstuk temperatuur is netjes. Schommelt met buiten temperaturen van rond de 10 graden tussen de 10 en 15 graden met 130km/h.
De variabele kleptiming (in de torque app timing Adv) staat bij weinig last rond de 38-40° (cruisecontrol 120km/h en 3350 rpm) en met optrekken rond de 15° met versnellen van 100 naar 120km/h.
Van stilstand op trekken heb ik m 1x op -2 gezien. Maar meestal rond de 5°.
Ik heb geen engine light. Ook geen bestaande foutmeldingen. (Professioneel obd apparatuur van leraar van automonteur school)
De 'ingreep' die Rudy uitvoerde, wat houd dat in, Alleen verplaatsen van knocksensor?
Ik zal m morgen eens bellen.