Onnodige discussies, beledigingen, halve waarheden etc.

Commentaar, feedback, suggesties en ideëen
Gesloten
Gebruikersavatar
Rene
Berichten: 1630
Lid geworden op: 04 jan 2009 21:02

Re: Onnodige discussies, beledigingen, halve waarheden etc.

Bericht door Rene »

hummie schreef:
Rene schreef:Mijn kennis is beperkt vergeleken bij het merendeel van de forumgangers hier , maar dat wat ik wel in huis heb wil ik wel delen met anderen...
En zou jij het dan leuk vinden als dit bij herhaling al een tijd als onwaar bestempeld wordt en je mond gesnoerd wordt? Zou jij dat voorbij laten gaan en je weg laten jagen zonder slag of stoot?
Voor het zover is dan moet je het wel héél bont maken voordat ik ergens vertrek , slechts een handjevol mensen van hier kennen me persoonlijk..
Als iemand dat van mij in twijfel trekt heb ik er geen moeite mee , mits die twijfel dan ook goed en gedegen word onderbouwd zodat we er lering uit kunnen trekken.
Maar dat is dan mijn bescheiden mening...
Je auto remt op alle wielen , waarom zou je ze dan niet allemaal aandrijven..

Grt Rene
Gebruikersavatar
hummie
Berichten: 898
Lid geworden op: 15 mei 2017 15:36

Re: Onnodige discussies, beledigingen, halve waarheden etc.

Bericht door hummie »

Rene schreef:Voor het zover is dan moet je het wel héél bont maken voordat ik ergens vertrek , slechts een handjevol mensen van hier kennen me persoonlijk..
Als iemand dat van mij in twijfel trekt heb ik er geen moeite mee , mits die twijfel dan ook goed en gedegen word onderbouwd zodat we er lering uit kunnen trekken.
Maar dat is dan mijn bescheiden mening...
Dat geldt voor mij ook Rene.
Ik heb er ook geen enkele moeite mee als mijn informatie in twijfel getrokken wordt (al zal ik soms wel nog wat verder onderbouwen).
Maar ze maken het wel héél bont met mijn reacties benoemen tot "wonderbaarlijk" en "wanen" alsof ik "borderline" zou hebben. Dit gaat voor mij echt te ver en pik ik niet, en dat is wat er wel gebeurd is.
Dus ik wil weten wat mij te wachten staat.
Gebruikersavatar
erichendri
Berichten: 5614
Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02

Re: Onnodige discussies, beledigingen, halve waarheden etc.

Bericht door erichendri »

Even nog een klein dingetje.
Dat ik bij een dealer gewerkt heb zegt niks over waar ik aan gesleuteld heb.
Tuurlijk ligt de nadruk op het eigen merk maar er komen echt wel vreemde merken daar voor onderhoud.
Hetzij aan de vreemde merken die weer verkocht worden, hetzij de auto's van
mijn familie of familieleden van de klanten.
Vooral bij de kleinere dorpsdealertjes, waar ik dus werkzaam was met 3 andere monteurs, waar de klant nog koning is en
met zijn naam aangesproken wordt i.p.v. dat je een nummer bent.
Die niet die 2 miljoen hebben geïnvesteerd in een glazen paleisje en daardoor verder konden gaan als subdealer.
Waar de vaste klanten langs kunnen komen voor wat olie bijvullen en alleen dat halve litertje olie betalen of het lampje.

Wat betreft onderdelen kan ik je vertellen dat een dealer met een goed georganiseerd magazijn amper onderdelen haalt bij de grossier.
Hooguit voor nood als de auto eind van de dag weer moet rijden, bij sleutelen aan vreemde merken gingen wij ook naar desbetreffende dealer.
Sowieso kun je dan daar ook gemakkelijker technische informatie inwinnen en probleem gevallen brachten wij gewoon daarheen.
Daar zit de merkkennis, wij hadden die kennis van Mazda en wat betreft auto's, het lijkt in grote lijnen op elkaar qua principe.
Dan toch iets wat betreft originele onderdelen, die zijn inderdaad vaak iets duurder maar passen beter, gaan langer mee en je krijgt altijd het juiste onderdeel.
Dat is bij de grossier wel eens anders, vaak zat meegemaakt wat levensduur betreft en passing.
Oh ja, mocht ik iemand gekwetst hebben, wat ik niet zo ervaar dan is dat nooit mijn bedoeling geweest.
Voor de rest nog heel veel leesplezier toegewenst aan iedereen op dit leuke subaru gerelateerde forum.

Eric :okeee:
Gebruikersavatar
hummie
Berichten: 898
Lid geworden op: 15 mei 2017 15:36

Re: Onnodige discussies, beledigingen, halve waarheden etc.

Bericht door hummie »

Ik weet niet 100% meer wie het was, al het weet ik het eigenlijk toch vrij zeker. Als ik personen verwissel dan mijn excuus naar degenen die ik als verkeerde aan spreek.

In elk geval zie ik nog niet de woorden terug getrokken, ongeacht wie ze uitgesproken had. Dat zegt toch wel iets over die persoon.
Maar het zal wel. Ik weet genoeg hierdoor, en niet alleen ik.
Gesloten