Alternatieve koeriersdienst

Commentaar, feedback, suggesties en ideëen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Alternatieve koeriersdienst

Bericht door the dude »

Ik heb er al eens eerder aan gedacht, maar door een gesprek met Niksnut nu dan even geplaatst.........

Ik rijd, nog niet zolang,3 a 4x in de week met een vrachtauto vanuit Beverwijk naar Apeldoorn vice verca.
Ook is er een nieuwe rit op zaterdag van en naar Rotterdam via Alphen aan de Rijn.

Mocht nou iemand iets van elkaar gekocht hebben en het is voor mij redelijk makkelijk mee te nemen, geef maar een berichtje. Ik denk dan zelfs aan bv een radiator, 1/2 uitlaat (of zelfs n hele :shock: )

members only, free of charge.
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5490
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Alternatieve koeriersdienst

Bericht door SP-Boxer »

Goed initiatief Jan!
"I feel Legacy"
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Alternatieve koeriersdienst

Bericht door the dude »

Ja hé :?: :) Natuurlijk ook spul van MP of Speurders. En eea kan langs de route bij tankstation of zoiets afgeleverd worden.
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 1638
Lid geworden op: 13 mar 2009 23:19

Re: Alternatieve koeriersdienst

Bericht door niksnut »

zie het al helemaal voor me . Jan staat zijn lading bij een benzine pomp over te laden. Politie komt ook even kijken, Jan vast op het politie bureau.
Zo meneertje bewijs maar eens dat die uitlaat niet gestolen is :D :D :D :D

Ach Jan heb je in ieder geval gratis te eten.


Geintje . zal aan je denken. wellicht kan je toch dat spruitstuk bij Marnix oppikken. Want we weten nog steeds niet zeker of we wel naar Dusseldorf gaan dit jaar en ik wil Marnix ook niet eeuwig laten wachten.
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Alternatieve koeriersdienst

Bericht door the dude »

Ho, ho...... :shock: Moet wel even naar mijn laad en losplaatsen GEBRACHT en GEHAALD worden, hé. Uurtje omrijden vind de baas nie leuk nie :!:

Geval spruitstuk: Arnhem - Apeldoorn = 20km?
Arnhem - Beverwijk = 130km?

Scheelt dus 2x 110 = 220km voor 1 van beide partijen. Doch beide partijen zullen ff een stukje moeten rijden. Niet erg, t is in n Subaru 8-)
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Plaats reactie