Subaru Libero Treffen 2016

Meetings, evenementen en andere dates
Plaats reactie
Gebruikersavatar
donald
Berichten: 153
Lid geworden op: 26 jan 2013 20:23

Subaru Libero Treffen 2016

Bericht door donald »

Tijdens de Pinksterdagen is er weer een Subaru Libero Treffen in Porta Westfalica (Duitsland)op het terrein van een liefhebber.


http://www.liberalix.de/Liberotreffen/l ... effen.html
E12 LIBERO : Niet snel - wel ruim
Gebruikersavatar
SubieForest
Berichten: 510
Lid geworden op: 29 sep 2015 19:24

Re: Subaru Libero Treffen 2016

Bericht door SubieForest »

Zag het ook inderdaad... Maar ja ik heb geen Libero :). Houden ze dat gewoon bij Liberalix in de tuin of hoe doen ze dat?
Subaru Libero = smal, vierkantig geval op wielen met veel te veel glas. Super veel ruimte en een geweldig zicht rondom dus. http://www.subaruminibusclub.nl
Gebruikersavatar
donald
Berichten: 153
Lid geworden op: 26 jan 2013 20:23

Re: Subaru Libero Treffen 2016

Bericht door donald »

Ja dat klopt, hij heeft een flink stuk grond met een grote schuur erop. Zijn eigen busjes staan over het hele perceel verspreid en je kan er kamperen. Ook is het mogelijk in een van zijn busjes te slapen :D

Het zal wel een hele rit worden vandaag want het waait behoorlijk en daar kunnen die busjes slecht tegen. Werken dus :lol:
E12 LIBERO : Niet snel - wel ruim
Gebruikersavatar
donald
Berichten: 153
Lid geworden op: 26 jan 2013 20:23

Re: Subaru Libero Treffen 2016

Bericht door donald »

Zo we zijn weer terug van het koekblik weekend.
Een tocht van ca. 360km ( en weer terug natuurlijk) is toch een hele prestatie (geen pk's geen wegligging) met het weer van het afgelopen weekend.
Het ging ook niet zonder slag of stoot want hij stotterde behoorlijk als er enige prestatie verlangd werd.

Je vraagt je af wat er nou zo leuk is aan zo'n bussie als je ook een dikke leasebak hebt staan.

Bij het 'Treffen' wordt het weer duidelijk. Een bonte verzameling van pure liefhebbers. Er zijn gasten bij die elk detail kennen en gewoon 4ton op de teller hebben gezet(!)
Helaas was het weer nat en koud zodat we een dag eerder naar huis getuft zijn.

Hieronder een paar leuke foto's (ook van het autokerkhof) van creatief uitgedoste Subaru busjes waarbij die van mij wel heel bijzonder was omdat er geen Allrad aanwezig is :D

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
E12 LIBERO : Niet snel - wel ruim
Gebruikersavatar
SubieForest
Berichten: 510
Lid geworden op: 29 sep 2015 19:24

Re: Subaru Libero Treffen 2016

Bericht door SubieForest »

Zijwindgevoelig, dat wel, maar ze vallen niet om, toch? Tenzij je natuurlijk heel wild door bochten gaat rijden denk ik. Ziet er wel gezellig uit het Libero treffen! Goh, als ik er ooit een koop moet ik daar toch ook eens naartoe komen :).

Groeten,
SubieForest
Subaru Libero = smal, vierkantig geval op wielen met veel te veel glas. Super veel ruimte en een geweldig zicht rondom dus. http://www.subaruminibusclub.nl
Gebruikersavatar
donald
Berichten: 153
Lid geworden op: 26 jan 2013 20:23

Re: Subaru Libero Treffen 2016

Bericht door donald »

Iedereen is welkom ook als je geen libero hebt :D
E12 LIBERO : Niet snel - wel ruim
Plaats reactie