06-07-2014. Japan Classic Sunday 2014.

Meetings, evenementen en andere dates
Plaats reactie
MaRco2
Berichten: 132
Lid geworden op: 27 jun 2009 13:36

Re: 06-07-2014. Japan Classic Sunday 2014.

Bericht door MaRco2 »

Extra informatie:

Het JCS voldoet aan de eisen van de evenementenregeling, dus na aanmelden, kunt uw geschorste (wel minimaal WAM verzekerd natuurlijk) auto rijdend meenemen. Wel is uiterlijk morgen 2 juli aanmelden voor deze regeling via info@japanclassicsunday.nl de laatste mogelijkheid.

Zie meer info op de JCS facebookpagina.


Vlak voor de ingang staat de balotagecommissie (moi...) om te selecteren welke auto onder de doelgroep valt (hoofdingang) om die bij elkaar te zetten voorin (het gaat tenslotte om het oude en exclusieve spul) en welke auto (minimumeis: Japans) er net buiten valt, maar, zolang er ruimte is, op het achterste deel van het veld kunnen parkeren. Zodat liefhebbers met een non classic of youngtimer of RWD sportwagen er toch een beetje bij kunnen horen.:) Voor deze auto's is de achterste ingang, een stukje doorrijden langs het veld.

Niet Japanse auto's van bezoekers zijn op het veld niet welkom (we hebben de ruimte hard genoeg nodig en het is niet voor niets een JCS), daar is vast een plekje te vinden op de parking bij De Koksehoeve.

Bij de hoofdingang krijg je een info A4 tje en op het veld sturen de parkeermannen je vanzelf door naar de juiste plek.;)

Mensen die betaalbaar willen overnachten: op de site onder links staat een rijtje met zeer geschikte adressen. Een aantal vrijwilligers verblijft ook in de buurt (zaterdag in de loop van de middag zijn we al aanwezig i.v.m. het opbouwen)



Nu op naar een fantastisch gezellige dag onder liefhebbers!


Check ook de aktuele informatie, vele foto's en linkjes via:

http://www.japanclassicsunday.nl/

https://www.facebook.com/jcsmeeting
Greetz, MaRco2!

www.marotaxaties.nl
Gebruikersavatar
stealthylegacy
Berichten: 56
Lid geworden op: 13 jan 2014 11:56

Re: 06-07-2014. Japan Classic Sunday 2014.

Bericht door stealthylegacy »

Ik heb 2 oude Subaru's gespot,
een Libero en een bordeauxrode XT (Zwitserse import)

Waren er verder nog klassieke Subjes? (Ging 13:00 weg)
Gebruikersavatar
Rene
Berichten: 1630
Lid geworden op: 04 jan 2009 21:02

Re: 06-07-2014. Japan Classic Sunday 2014.

Bericht door Rene »

Ik ben er niet geweest ivm nachtdienst op het werk...
Had elders al gelezen dat de subaru opkomst erg mager was...
Je auto remt op alle wielen , waarom zou je ze dan niet allemaal aandrijven..

Grt Rene
MaRco2
Berichten: 132
Lid geworden op: 27 jun 2009 13:36

Re: 06-07-2014. Japan Classic Sunday 2014.

Bericht door MaRco2 »

Zelf smorgens een rondje gemaakt: XT, E Wagon, Legacy Turbo, Impreza Plus, Impreza GT Turbo, wat ik me even kan herinneren.
Greetz, MaRco2!

www.marotaxaties.nl
MaRco2
Berichten: 132
Lid geworden op: 27 jun 2009 13:36

Re: 06-07-2014. Japan Classic Sunday 2014.

Bericht door MaRco2 »

Het was een onverwacht (nieuw) succes! Ondanks veel thuisblijvers (wel opgegeven, niet gekomen, mogelijk weersvoorspellingen, 2 weekeinden Toyota gebeuren er voor) toch net niet aan de 240 deelnemende auto's gekomen (239), ongeveer het dubbele wat we voorzichtig verwacht hadden.

Na 3 jaar afwezigheid het met een paar enthousiastelingen weer opgepakt en tjakka!

Het hele veld gewoon weer bomvol met prachtige auto's!

Op Facebook is het ontploft qua berichten en foto's. Ik zet hier binnenkort wel wat foto's neer.
Greetz, MaRco2!

www.marotaxaties.nl
MaRco2
Berichten: 132
Lid geworden op: 27 jun 2009 13:36

Re: 06-07-2014. Japan Classic Sunday 2014.

Bericht door MaRco2 »

MaRco2 schreef:Zelf smorgens een rondje gemaakt: XT, E Wagon, Legacy Turbo, Impreza Plus, Impreza GT Turbo, wat ik me even kan herinneren.

Leone II Coupe nog.
Greetz, MaRco2!

www.marotaxaties.nl
MaRco2
Berichten: 132
Lid geworden op: 27 jun 2009 13:36

Re: 06-07-2014. Japan Classic Sunday 2014.

Bericht door MaRco2 »

Volgend jaar is het JCS trouwens op zondag 5 juli 2015.;)
Greetz, MaRco2!

www.marotaxaties.nl
Plaats reactie