Opgelost
Re: Stuurbekrachtiging olie pikzwart
Dat is meestal Dextron3 (ATF), en die kan gewoon verbranden als er te weinig olie in zit of heel hard heeft moeten werken.
Kan ook gewoon slijtage zijn van rubberen slangen over tijd die in de olie blijft hangen.
Kan ook gewoon slijtage zijn van rubberen slangen over tijd die in de olie blijft hangen.
Daily: 2006 Forester SG9 2.5 XT 4EAT
Hobbybak: 1996 Legacy BD9 2.5 4EAT
Hobbybak: 1996 Legacy BD9 2.5 4EAT
Re: Stuurbekrachtiging olie pikzwart
Die van mij ziet er nu ook niet echt super schoon uit.
Heeft het nut om dat af en toe te vervangen?
Hoe doe je het leegtrekken met injectiesouit en dan weer vullen?
Heeft het nut om dat af en toe te vervangen?
Hoe doe je het leegtrekken met injectiesouit en dan weer vullen?
Aju propje
Re: Stuurbekrachtiging olie pikzwart
Ja... https://www.tuning-gids.nl/remmen_ontluchten.htmPropje schreef:Heeft het nut om dat af en toe te vervangen?
Hoe doe je het leegtrekken met injectiesouit en dan weer vullen?
Gr.Quikfit
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
viewtopic.php?t=6157
Re: Stuurbekrachtiging olie pikzwart
het gaat toch om stuurbekrachtigings olie geen remvloeistof.?
Aju propje
Re: Stuurbekrachtiging olie pikzwart
Hmm...alleen de kop gelezenPropje schreef:het gaat toch om stuurbekrachtigings olie geen remvloeistof.?
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
viewtopic.php?t=6157
Re: Stuurbekrachtiging olie pikzwart
[verwijderd]