Subaru zwaar getroffen door aardbeving Japan

Subarunieuws, interessante links (foto/video) etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 1638
Lid geworden op: 13 mar 2009 23:19

Subaru zwaar getroffen door aardbeving Japan

Bericht door niksnut »

Subaru lijkt zeer zwaar getroffen te zijn door de aardbeving en tsunami in Japan. In een haven aan de Japanse oostkust staan duizenden zwaar beschadigde nieuwe Subaru’s.

Of deze auto’s bestemd zijn voor Azië, Amerika of Europa is niet bekend. Gezien het feit dat op dit moment elke nieuwe Subaru al verkocht is voordat hij de lopende band verlaat, kan dit grote gevolgen hebben. Zeker in de USA waar Subaru op dit moment ontzettend populair is kan dit grote gevolgen hebben. De vraag naar nieuwe Subaru’s is daar zo groot dat er geen enkele auto op voorraad is die niet verkocht is.

Laten we hopen dat een en ander mee lijkt te vallen. Zodra er meer bekend is zal Subarublog hierover berichten.


bron : http://www.subarublog.tk/
Gebruikersavatar
Bram_R
Berichten: 1216
Lid geworden op: 17 nov 2008 13:05

Re: Subaru zwaar getroffen door aardbeving Japan

Bericht door Bram_R »

en op de gelinkde site bovenaan zowaar de XT van Joost gespot, altijd leuk!
...ervaring is datgene wat je hebt, net nadat je het nodig had...
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5506
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Subaru zwaar getroffen door aardbeving Japan

Bericht door SP-Boxer »

Mooie site, kende deze nog niet! Wordt heel regelmatig geupdate en ook de verkoopcijfers staan er op, LEUK! :okeee:

Ik dacht bij de XT ook aan die van Joost, maar dan heeft Joost inmiddels andere velgen! Grappig :)
"I feel Legacy"
Gebruikersavatar
Bram_R
Berichten: 1216
Lid geworden op: 17 nov 2008 13:05

Re: Subaru zwaar getroffen door aardbeving Japan

Bericht door Bram_R »

SP-Boxer schreef:Mooie site, kende deze nog niet! Wordt heel regelmatig geupdate en ook de verkoopcijfers staan er op, LEUK! :okeee:

Ik dacht bij de XT ook aan die van Joost, maar dan heeft Joost inmiddels andere velgen! Grappig :)
Zijn geloof ik redelijk aparte Peugeot velgen, wel netjes.
...ervaring is datgene wat je hebt, net nadat je het nodig had...
Plaats reactie