Is deze kleur (Outback)ook in NL geleverd?

Subarunieuws, interessante links (foto/video) etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sufos
Berichten: 1278
Lid geworden op: 16 apr 2014 18:11

Is deze kleur (Outback)ook in NL geleverd?

Bericht door sufos »

Deze kleur vind ik erg mooi, maar zie het hier nooit, of het is mij nog niet eerder opgevallen. Mijn vraag is dus of dit ook in NL is geleverd?
3.jpg
Subaru Outback
Saab 900 T16S Aero
*thomas*
Berichten: 1715
Lid geworden op: 11 nov 2015 12:44

Re: Is deze kleur (Outback)ook in NL geleverd?

Bericht door *thomas* »

Mooi hé, een witte Legacy / Outback... Ik heb een witte Legacy gehad, dus ik VERMOED dat een witte Outback ook wel leverbaar geweest zal zijn, maar dat niemand die kleur koos.
Gebruikersavatar
sufos
Berichten: 1278
Lid geworden op: 16 apr 2014 18:11

Re: Is deze kleur (Outback)ook in NL geleverd?

Bericht door sufos »

Inderdaad heel mooi. Mijn auto is op dit moment nog prima maar heeft zijn langste tijd wel gehad. Voorzichtig een beetje aan het kijken wat ik hierna wil. Ben er nog niet uit, rij ook vrij weinig met de Subaru de laatste tijd. Een Outback van dit model blijf ik mooi vinden, maar niet in elke kleur. Zo'n witte als deze vind ik echt schitterend.
Subaru Outback
Saab 900 T16S Aero
Gebruikersavatar
Raph
Berichten: 1447
Lid geworden op: 13 dec 2018 23:24

Re: Is deze kleur (Outback)ook in NL geleverd?

Bericht door Raph »

In wit is de Outback III inderdaad prachtig. Heb nog nooit een witte gezien, ook niet in het buitenland.
Wat meehelpt is dat het ontwerp van de Legacy IV / Outback III van de hand van Peter Stevens is en de tand des goed weet te doorstaan.

Maar als het kon zou ik m'n Legacy zonder nadenken inruilen voor een van zijn eerdere ontwerpen. En dan hoeft het niet eens de McLaren F1 te zijn... :)
Plaats reactie