Subaru Japan - e-mail adres van directie

Subarunieuws, interessante links (foto/video) etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Henri
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 dec 2018 11:15

Subaru Japan - e-mail adres van directie

Bericht door Henri »

Iemand die hierachter kan komen ?
Ik zit met een issue waar mijn dealer en de invoerder blijkbaar niet kan mee helpen.
*thomas*
Berichten: 1715
Lid geworden op: 11 nov 2015 12:44

Re: Subaru Japan - e-mail adres van directie

Bericht door *thomas* »

Heb je al telefonisch contact opgenomen met de hoofdzetel in Zaventem (België) ?
Gebruikersavatar
Henri
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 dec 2018 11:15

Re: Subaru Japan - e-mail adres van directie

Bericht door Henri »

*thomas* schreef:Heb je al telefonisch contact opgenomen met de hoofdzetel in Zaventem (België) ?
Ik heb hiervoor al verschillende mails gestuurd.
Ze zijn ook niet snel met reageren.
Gebruikersavatar
hummie
Berichten: 898
Lid geworden op: 15 mei 2017 15:36

Re: Subaru Japan - e-mail adres van directie

Bericht door hummie »

Naar het lijkt gevonden. Ik stuur je een pb.

[edit] SHIT. Former Chairman, dus mogelijk toch niet goed. Maar misschien info@ ??

[edit2] :mrgreen: Volgens subaru zelf toch wel Representative Director & President, dus mogelijk wel de juiste.

[edit3] Nog wat namen gevonden, dus mogelijk kun je de ene naam op dezelfde wijze vervangen voor die andere namen. Zie ook pb.

Geen garantie want uit derde hand. Gebruik voor eigen risico en verantwoordelijkheid.
*thomas*
Berichten: 1715
Lid geworden op: 11 nov 2015 12:44

Re: Subaru Japan - e-mail adres van directie

Bericht door *thomas* »

Henri schreef:
*thomas* schreef:Heb je al telefonisch contact opgenomen met de hoofdzetel in Zaventem (België) ?
Ik heb hiervoor al verschillende mails gestuurd.
Ze zijn ook niet snel met reageren.
Ik heb altijd goede ervaringen met hen gehad. Heb je het al geprobeerd via een andere dealer? Heb je ook al eens gebeld?

Mogen we weten wat het probleem is? Misschien kunnen we daar wel mee helpen.
Gebruikersavatar
Henri
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 dec 2018 11:15

Re: Subaru Japan - e-mail adres van directie

Bericht door Henri »

*thomas* schreef:
Henri schreef:
*thomas* schreef:Heb je al telefonisch contact opgenomen met de hoofdzetel in Zaventem (België) ?
Ik heb hiervoor al verschillende mails gestuurd.
Ze zijn ook niet snel met reageren.
Ik heb altijd goede ervaringen met hen gehad. Heb je het al geprobeerd via een andere dealer? Heb je ook al eens gebeld?

Mogen we weten wat het probleem is? Misschien kunnen we daar wel mee helpen.
Ik heb een nieuwe XV gekocht en koos voor de optie parkeersensoren vooraan.
Nu blijkt die dealer er andere opgezet te hebben dan deze wat in de Subaru prijslijst staan.

Bij regenweer piept het systeem alsof het een lieve lust is.

De dealer zegt dat ik ermee moet leren leven.
De invoerder zegt dat zij geen controle hebben over wat hetgeen de dealer op de wagen monteert.

Ik ben het stilaan zat. Ik koos voor goede parkeersensoren en had geen idee dat de dealer er die prul ging opzetten.
Gebruikersavatar
aze2000
Berichten: 684
Lid geworden op: 18 apr 2019 21:07

Re: Subaru Japan - e-mail adres van directie

Bericht door aze2000 »

Henri schreef:
*thomas* schreef:
Henri schreef:
Ik heb hiervoor al verschillende mails gestuurd.
Ze zijn ook niet snel met reageren.
Ik heb altijd goede ervaringen met hen gehad. Heb je het al geprobeerd via een andere dealer? Heb je ook al eens gebeld?

Mogen we weten wat het probleem is? Misschien kunnen we daar wel mee helpen.
Ik heb een nieuwe XV gekocht en koos voor de optie parkeersensoren vooraan.
Nu blijkt die dealer er andere opgezet te hebben dan deze wat in de Subaru prijslijst staan.

Bij regenweer piept het systeem alsof het een lieve lust is.

De dealer zegt dat ik ermee moet leren leven.
De invoerder zegt dat zij geen controle hebben over wat hetgeen de dealer op de wagen monteert.

Ik ben het stilaan zat. Ik koos voor goede parkeersensoren en had geen idee dat de dealer er die prul ging opzetten.
Duidelijk verhaal, ben het zeker met je eens,,, sterkte :|
Groet Robert
*thomas*
Berichten: 1715
Lid geworden op: 11 nov 2015 12:44

Re: Subaru Japan - e-mail adres van directie

Bericht door *thomas* »

Probeer het nogmaals via de invoerder en/of via een andere subaru dealer.

Als het echt je strot uit komt, aarzel dan niet om sociale media te gebruiken om de dealer op z'n plek te zetten...
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5496
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Subaru Japan - e-mail adres van directie

Bericht door SP-Boxer »

Weet niet of je in België iets van een rechtsbijstand verzekering hebt? In NL zou dat de juiste partij zijn om in te schakelen.
Subaru Japan heeft hier niets mee van doen en zelfs de invoerder/importeur zal hier weinig aan kunnen doen.

Als de dealer zelf niet wil luisteren, dan maar via rechtsbijstand toch?
Wel afvragen of je behoefte hebt aan het gedoe, of dat je je verlies pakt. Schade zal zo'n 3 á 400 euro zijn?


Denk er ook aan dat parkeersensoren een dealer optie zijn. Het betreft dan een artikel dat niet eens origineel van Subaru is, maar door Subaru wordt uitgekozen en door een andere fabrikant wordt geproduceerd.
Als de dealer daar nog van afgeweken heeft, zal dat wellicht zijn om wat meer marge te kunnen maken. Niet correct, maar ook niet iets dat iemand anders dan de dealer voor je zal oplossen.
"I feel Legacy"
Gebruikersavatar
hummie
Berichten: 898
Lid geworden op: 15 mei 2017 15:36

Re: Subaru Japan - e-mail adres van directie

Bericht door hummie »

SP-Boxer schreef:Weet niet of je in België iets van een rechtsbijstand verzekering hebt? In NL zou dat de juiste partij zijn om in te schakelen.
Subaru Japan heeft hier niets mee van doen en zelfs de invoerder/importeur zal hier weinig aan kunnen doen.
Sta ik volledig achter.
Dealer is vrij andere opties op verzoek klant te leveren.

Hij wil al niet toegeven. Dat is al wel duidelijk.
Juridische weg dan, dus juridische bijstand regelen.
Let wel op. Je moet aan kunnen tonen dat dealer niet geleverd heeft wat afgesproken is. Mondeling is onvoldoende zelfs met een getuige, want met wat pech verklaren 3 medewerkers anders.
En als je verliest kun je opdraaien voor hun juridische kosten, dus doe dat alleen als je keihard (schriftelijk) bewijs hebt.

Je kunt wel altijd een klacht indienen bij subaru.
Bij veelvuldige klachten kan hij zijn dealerschap verliezen.

En een goed advies uit ervaringen. Zo'n strijd kan intensief worden en kost energie. Zorg dat het de energie waard is, en dat je er de energie voor hebt.
Anders is het verstandiger een keer te slikken en je verlies te pakken.
DucATIRadeon
Berichten: 900
Lid geworden op: 18 jan 2015 13:53

Re: Subaru Japan - e-mail adres van directie

Bericht door DucATIRadeon »

ook eens met hierboven.
echter, als het de zure appel gaat slikken dan heeft ie alsnog een nieuwe XV maar met pieptonen die aangaan met regen ipv parkeren...en als die dealer zijn dealerschap verliest, wat schiet de TS er mee op?

hoe wordt dat dan opgelost, ik neem aan dat je niet zelf die sensoren eruit gaat slopen?
ik vraag ook maar wat, zijn dingen die bij mij opkomen als ik dit probleem zou hebben...

rechtsbijstand is momenteel als eerste die je kunt aanschrijven.
Gebruikersavatar
Henri
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 dec 2018 11:15

Re: Subaru Japan - e-mail adres van directie

Bericht door Henri »

DucATIRadeon schreef:ook eens met hierboven.
echter, als het de zure appel gaat slikken dan heeft ie alsnog een nieuwe XV maar met pieptonen die aangaan met regen ipv parkeren...en als die dealer zijn dealerschap verliest, wat schiet de TS er mee op?

hoe wordt dat dan opgelost, ik neem aan dat je niet zelf die sensoren eruit gaat slopen?
ik vraag ook maar wat, zijn dingen die bij mij opkomen als ik dit probleem zou hebben...

rechtsbijstand is momenteel als eerste die je kunt aanschrijven.
Met deze Dealer ben ik voorlopig klaar.

Ik zal wellicht bij een andere dealer de voorgeschreven sensoren laten inbouwen en voor de eerste dealer zeer veel reclame maken.
*thomas*
Berichten: 1715
Lid geworden op: 11 nov 2015 12:44

Re: Subaru Japan - e-mail adres van directie

Bericht door *thomas* »

Mogen we weten bij welke dealer het was? Mag via pb...
Gebruikersavatar
hummie
Berichten: 898
Lid geworden op: 15 mei 2017 15:36

Re: Subaru Japan - e-mail adres van directie

Bericht door hummie »

*thomas* schreef:Mogen we weten bij welke dealer het was? Mag via pb...
Is eigenlijk niet eens belangrijk. Zulke zaken kom je bij elke dealer, handelaar en sjachelaar tegen. Zo'n dealer kan ook niet altijd weten hoe iets (nieuws) in de praktijk gaat uitpakken. En als hij dan geleverd heeft wat vooraf wederzijds afgesproken is heeft hij ook wel weer een punt dat hij geleverd heeft. En als hij dan ook nog niet welwillend is en bv gaat zeggen dat hij het vooraf geattendeerd heeft (of als het in kleine lettertjes in de folder stond).
Dan rest slechts een meningsverschil waar je juridisch over kunt gaan bakkeleien en is het nog maar de vraag in hoeverre je je recht kunt gaan halen.
DucATIRadeon schreef:hoe wordt dat dan opgelost, ik neem aan dat je niet zelf die sensoren eruit gaat slopen?
Ja, gewoon eruit (laten) halen als het je niet bevalt en het vooral irritant is. Of uitschakelen.

@Henri
Gedachtengang: is er niets een alternatieve oplossing te bedenken tegen die regen? Vochtafstotende spray of zo?
Blijft er een druppel hangen in een dieper liggend sensortje? Zou je een glaasje voor kunnen kitten.
Of zet een schakelaartje tussen het piepertje zodat je die uit kunt schakelen als hij irritant is?

Stap eens een andere richting in. Neem eens contact op met de dealer van het merk van die parkeersensoren. Misschien zijn zij bekend met het euvel en weten zij een oplossing.
En met wat geluk leveren zij die als service. Of je kunt de (lage?) kosten nog een keer voorleggen aan de autodealer als schikking. Zal hij mogelijk graag in mee gaan als hij er zo vanaf kan komen.

Een oplossing zoeken en vinden zal je meer genoegdoening brengen dan een juridische strijd.

DucATIRadeon schreef:...en als die dealer zijn dealerschap verliest, wat schiet de TS er mee op?
Stukje genoegdoening? Beetje slagroom op de zure appel?
Verder als emotioneel? Praktisch niet veel nee.
DucATIRadeon schreef:rechtsbijstand is momenteel als eerste die je kunt aanschrijven.
Rb zal het exact zo beoordelen zoals ik hierboven schrijf. Hard bewijs, want anders geen zaak.
Ja, een zaak openen ze altijd, al zodra je belt. Maar dan sturen ze een vriendelijk briefje met standpunt en vraag om reactie, krijgen ze nee als antwoord, en jij uiteindelijk ook.
En neem maar van mij aan dat zelfs met bewijs een rb veel liever schikt dan procedeert, en dat zal nogal eens ook wat hapjes zure appel opleveren.
Als je echt wat moet winnen is een echte advocaat efficiënter. Kun je in grote zaken ook door rb aangewezen krijgen, maar eer je zover bent...
DucATIRadeon schreef:ik vraag ook maar wat, zijn dingen die bij mij opkomen als ik dit probleem zou hebben...
Zal wel weer wat 'reacties' opleveren van sommigen :mrgreen: , maar tot mijn spijt kan ik zeggen dat ik ook de nodige ervaring heb met diverse juridische geschillen (een keer zelfs gelijktijdig) wat stukken verder ging dan gangbare zaakjes, zowel via rb als met advocaten tot diverse rechters. Ook bijvoorbeeld nog wel eens doorslaggevende getuige geweest in een ommekeer in een rechtszaak.
En dat vanuit een juridische achtergrond. En over het algemeen meestal gewonnen, en toch ook verloren, want het kost je altijd wel wat, en véél tijd en energie.

Zorg dat je sterk staat, of begin er niet aan. Zelfs als je alles volledig hard kunt maken zal het flink aan je energie vreten.
Juridische geschillen gehad, maar nog vaker verlies(jes) gepakt. Dan kun je verder, wat ook wat waard is. Sometimes you win, sometimes you loose.
DucATIRadeon
Berichten: 900
Lid geworden op: 18 jan 2015 13:53

Re: Subaru Japan - e-mail adres van directie

Bericht door DucATIRadeon »

ja hummie, helaas dat klopt wel grotendeels ja: vaker je verlies nemen tegenover de energie en tijd dat je er aan kwijt raakt/bent!
en bewijs is alles tegenwoordig, alleen jammer dat "ze" er weer bepaalde eisen/uitzonderingen aan hangen (zoals eerder genoemde verbale overeenkomst ipv op papier vast gelegd, of wel op papier maar niet door beide partijen of op zn minst, de verkopende partij de handtekening met datum).

in mijn werk wereld (de grote olie en gas boeren waaronder Shell, Texaco, Chevron, BP, ExxonMobil, Occidental, JGC, Chioda, Technip, Spie, Technimont, SPGC etc) is een handtekening heilig (niks verbaal, alles op papier); in sommige gevallen, met name midden-oosten/Azië en Rusland, is de stempel/zegel sterker dan de handtekening!

als voorbeeld dat het wel een keer lukt:
mijn oudste stiefzoon reed enkele jaren gelden in zijn Swift richting huis op de A28 tussen Assen Noord en Assen (dus richting Zwolle), tijdens het inhalen van een vrachtwagen krijg de oplegger een beste klapband en heeft de swift er voor gezorgd dat de vangrail geen schade opliep: stuk band tegen de deur en de nodige grote steenslag plekken (bloot metaal).
chauffeur en szoon de papieren invullen en klaar ja, dachten we. bij de schadeafdeling van de dealer waar hij de auto kocht gebracht (op verzoek v/d verzekering) en die kwam met een schadebedrag van "slechts" €780!!
RB ingeschakeld, die kwam met een "expert" en ik erbij want wij waren er het natuurlijk niet mee eens. die wimpelde alles af etc. dat dacht ik niet want de beste "expert" draaide om de zaak heen, en ik bleef stijfhouden "ja maar dat verklaart niet wat hier staat". ook dat verslag uitgebracht aan de RB en de verzekering werd zonder pardon "gecorrigeerd" naar kleine €2000!
zeg er wel bij: had ik er niet geweest en moeilijk gedaan was het wrs op eerste bedrag gebleven, mss zelfs minder...

terug bij de TS:
als de dealer/garage sensoren heeft ingebouwd, ook al zijn het niet precies dezelfde als oorspronkelijk afgesproken voor wat voor reden dan ook, dan blijft de verantwoording bij die dealer/garage om het werkend, zoals het hoort en waarvoor het bestemd is, af te leveren.
desnoods een condensator/spoel tussen de sensor uitgang en systeem ingang te plaatsen om de gevoeligheid af te nemen. maar ook dat moet de dealer/garage voor zijn verantwoordelijkheid nemen.
dat vind ik althans. je betaalt tenslotte een bedrag voor iets dan moet je verwachten dat het is ook. of niet?

hoe het mag aflopen, ik hoop voor de TS dat hij er nog enigszins "goed" vanaf komt met uiteraard een fatsoenlijk werkend systeem.
Gebruikersavatar
erichendri
Berichten: 5614
Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02

Re: Subaru Japan - e-mail adres van directie

Bericht door erichendri »

Tsja, hoeft niet aan de dealer te liggen want als de importeur mis grijpt stuurt hij ook een alternatief.
Als de dealer een andere optie monteert kan je bij het magazijn wel achterhalen wat het is geworden.
Anders even het kastje opzoeken en de naam googlen plus kijken wat dat kost.
Kontact zoeken met die importeur kan ook, sowieso voor de inbouw handleiding.
Mischien is het mogelijk om de gevoeligheid af te stellen net als bij alarm interieur sensoren.
Houdt ook in je achterhoofd dat af fabriek sensoren v+a boven de 20 km uitgeschakeld
worden, piepen ze trouwens ook bij regen als je stilstaat?
Zijn ze soms ook in de kleur gespoten?
Wat voor onderdeelnummer kan je achterhalen op jouw faktuur en wat staat
er in de accessoirefolder voor nummer.

Eric
Gebruikersavatar
hummie
Berichten: 898
Lid geworden op: 15 mei 2017 15:36

Re: Subaru Japan - e-mail adres van directie

Bericht door hummie »

DucATIRadeon schreef:als de dealer/garage sensoren heeft ingebouwd, ook al zijn het niet precies dezelfde als oorspronkelijk afgesproken voor wat voor reden dan ook, dan blijft de verantwoording bij die dealer/garage om het werkend, zoals het hoort en waarvoor het bestemd is, af te leveren.
desnoods een condensator/spoel tussen de sensor uitgang en systeem ingang te plaatsen om de gevoeligheid af te nemen. maar ook dat moet de dealer/garage voor zijn verantwoordelijkheid nemen.
dat vind ik althans. je betaalt tenslotte een bedrag voor iets dan moet je verwachten dat het is ook. of niet?
Helemaal mee eens, en juridisch ook dichtgetimmert. Maar je bent wel sterk afhankelijk van zijn bereidwilligheid. En zoals al gebleken is deze hier niet aanwezig.

En dan is het ook nog de vraag hoe de bereidwilligheid ingevuld gaat worden. Ik heb auto's binnen garantie overgespoten zien worden met karwei hoogglans.
En met alle afkeer van slooponderdelen hier :mrgreen: vaak ook wordt garantie juist niet ingevuld met nieuwe onderdelen. Want tjah, garantie kost hen geld dus is het dan ineens wel allemaal veilig als de kosten gedrukt moeten worden.

Mooie opties van een aantal. Ik heb er zelf ook nog wat gegeven.
@Henri. Ik hoop dat je een oplossing naar tevredenheid kunt bewerkstelligen. Succes.
Gebruikersavatar
Henri
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 dec 2018 11:15

Re: Subaru Japan - e-mail adres van directie

Bericht door Henri »

Probleem ondertussen wellicht opgelost.

De dealer heeft het piraat systeem uitgebouwd en het Subaru systeem uitgebouwd.
Wordt ook geleverd met Subaru handleiding.

Dit systeem werkt snelheid-afhankelijk, het wordt uitgeschakeld boven een bepaalde snelheid en weer ingeschakeld als de snelheid onder een bepaalde waarde daalt.

Vooralsnog geen hinderlijk gepiep meer.

Indien u zinnens bent een nieuwe te kopen neem dit mee als een les en kies zeker voor het systeem dat Subaru zelf aanbied.
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4864
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: Subaru Japan - e-mail adres van directie

Bericht door quikfit »

Fantastisch dat het eindelijk is opgelost. :okeee:

Gr.Quikfit :mrgreen:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
Gebruikersavatar
Tanisha
Berichten: 362
Lid geworden op: 02 sep 2019 22:43

Re: Subaru Japan - e-mail adres van directie

Bericht door Tanisha »

*thomas* schreef:Mogen we weten bij welke dealer het was? Mag via pb...
Het is juist verstandig om geen namen te noemen in het openbaar op het forum tenminste niet als je het forum lief is.
De desbetreffende dealer hier vermelden kan het Subaru forum een aanklacht van smaad opleveren met een bijbehorende boete.

Je mag als privé persoon de desbetreffende dealer wel vermelden op je eigen sociale media.
Je bent als privépersoon namelijk niet snel aansprakelijk voor smaad.

Een andere manier om een negatieve ervaring te delen is bijvoorbeeld op google resensies en zodoende publiek over het desbetreffende bedrijf te schrijven.
Subaru justy g3x 1.3 2006
Suzuki wagon R+ 1.3 2006
Saab 9-5 estate 2.3 2000
Saab 99 2.0 1984
Trabant 601 1972
Gebruikersavatar
hummie
Berichten: 898
Lid geworden op: 15 mei 2017 15:36

Re: Subaru Japan - e-mail adres van directie

Bericht door hummie »

Fijn dat het opgelost is. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tanisha schreef:Het is juist verstandig om geen namen te noemen in het openbaar op het forum tenminste niet als je het forum lief is.
De desbetreffende dealer hier vermelden kan het Subaru forum een aanklacht van smaad opleveren met een bijbehorende boete.

Je mag als privé persoon de desbetreffende dealer wel vermelden op je eigen sociale media.
Je bent als privépersoon namelijk niet snel aansprakelijk voor smaad.
Nee hoor. Het blijft een privepersoon welke op een forum zijn privemening verkondigd.
Een forum kan daarvoor geen aanklacht op zich af krijgen want is ook "social media". FB of Tw worden toch ook niet aangeklaagd. Anders zouden fora als Kassa en Radar ook wel opdoeken.
Blijft het voor een forum wel zaak te waken dat het bij een mening blijft, en niet overgaat in daadwerkelijke smaad of laster want dat mag het dan weer niet faciliteren (ook andere social media niet).

Overigens heb ik persoonlijk geen mening hierin. Ik ben voorstander van mond op mond reclame (kennis en ervaringen delen), maar ben daar tegenover weer niet van het breed openbaar vernoemen.
In dit geval is het door betreffende dealer alsnog netjes opgelost. In dit geval zou het dus positieve reclame zijn.
Gebruikersavatar
Tanisha
Berichten: 362
Lid geworden op: 02 sep 2019 22:43

Re: Subaru Japan - e-mail adres van directie

Bericht door Tanisha »

Helaas heeft het saabforum daar in het verleden een andere conclusie over moeten trekken daar is het tot rechtzaak gekomen en is er een voorwaardelijke boete opgelegd geweest als het desbetreffende stuk niet verwijderd zou worden van het forum.
Subaru justy g3x 1.3 2006
Suzuki wagon R+ 1.3 2006
Saab 9-5 estate 2.3 2000
Saab 99 2.0 1984
Trabant 601 1972
Gebruikersavatar
hummie
Berichten: 898
Lid geworden op: 15 mei 2017 15:36

Re: Subaru Japan - e-mail adres van directie

Bericht door hummie »

Daar kan ik weinig over zeggen zonder achtergrond. Dan vermoed ik sterk dat het inhoudelijk toch wel verder gegaan is dan een mening.
Er is ook ruime jurisprudentie dat er sprake mag zijn van objectieve beoordelingen zolang er sprake is van feiten, mits zonder smadelijke of lasterlijke bewoording.
Gebruikersavatar
Tanisha
Berichten: 362
Lid geworden op: 02 sep 2019 22:43

Re: Subaru Japan - e-mail adres van directie

Bericht door Tanisha »

Ik weet daar verder ook niet van het precieze hoe en wat alleen dat het daar strikt verboden is om namen bij een negatieve ervaring te zetten.
Subaru justy g3x 1.3 2006
Suzuki wagon R+ 1.3 2006
Saab 9-5 estate 2.3 2000
Saab 99 2.0 1984
Trabant 601 1972
Gebruikersavatar
hummie
Berichten: 898
Lid geworden op: 15 mei 2017 15:36

Re: Subaru Japan - e-mail adres van directie

Bericht door hummie »

Zoals ik al zei. Kassa en Radar forums staan vol met negatieve ervaringen inclusief namen. Evenals op tv ook. :mrgreen: Het zal toch wel verder gegaan zijn dan negatieve ervaring en richting beledigende smaad of laster.
"Ik heb ??? meegemaakt bij ??? en daar ben ik niet blij mee" is toch wat anders als "die l** deugt geheel niet en levert alleen maar slecht werk omdat hij een oplichter is".

In dit geval is de negatieve ervaring alsnog netjes opgelost dus is het geëindigd in ervaring met ook een positieve kant, dus vrees niet.
Gebruikersavatar
erichendri
Berichten: 5614
Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02

Re: Subaru Japan - e-mail adres van directie

Bericht door erichendri »

Er zijn ook nog forumregels.
Kom ik wel eens tegen op andere fora.

Eric
Gebruikersavatar
hummie
Berichten: 898
Lid geworden op: 15 mei 2017 15:36

Re: Subaru Japan - e-mail adres van directie

Bericht door hummie »

Klopt. Ik ook. Maar die leveren je geen aanklacht van smaad of laster op zoals gesuggereerd werd. Hooguit een ban.
Gebruikersavatar
Henri
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 dec 2018 11:15

Re: Subaru Japan - e-mail adres van directie

Bericht door Henri »

We zijn nu 3 weken en een aantal regenbuien verder.

Het systeem werkt naar behoren.
Gebruikersavatar
hummie
Berichten: 898
Lid geworden op: 15 mei 2017 15:36

Re: Subaru Japan - e-mail adres van directie

Bericht door hummie »

Mooi! :mrgreen:
Plaats reactie