Een retegoed 2011 en voornemens

Subarunieuws, interessante links (foto/video) etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Smartdriver
Berichten: 1222
Lid geworden op: 13 nov 2008 09:40

Een retegoed 2011 en voornemens

Bericht door Smartdriver »

Hallo mannen,

Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar! :okeee:
Veel veilige kilometertjes in de Subaru's of door Subaru aangedreven andere merken.

Ik ga mijn project dit jaar trachten plaatwerk technisch af te krijgen, dus zal ik er heftig aan moeten. :roll:
Verder hoop ik belangstellenden van ons forum dit jaar op de koffie uit te nodigen om eens bij mij in de projectkeuken te kijken. :oops:
Mijn laatste goede voornemen is de F**d M****o in een stuk, dwz heel , zonder schade, op de weg te houden. :mrgreen:

Groetsels vanuit een druilerig Doetinchem,

Paul
Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 1638
Lid geworden op: 13 mar 2009 23:19

Re: Een retegoed 2011 en voornemens

Bericht door niksnut »

goede voornemens doe ik al lang niet meer aan (komt toch niks van terecht :D ), maar neemt niet weg dat die van jouw er goed uitzien . vooral die kop koffie staat me wel aan :D .
we gaan wel weer wat plannen qua het gezamenlijk nuttigen van versnaperingen en delen van kennis. maar ff de oliebollen laten zakken.
Gebruikersavatar
Bram_R
Berichten: 1216
Lid geworden op: 17 nov 2008 13:05

Re: Een retegoed 2011 en voornemens

Bericht door Bram_R »

Alvast succes gewenst Paul.
Goede voornemens doe ik ook niet aan hoor, loopt toch vaak anders dan je denkt, ik hoop komend jaar ook wel een paar projectjes af te krijgen of in ieder geval een stapje verder mee te komen...

Ik wist niet dat je in Doetinchem zat, zelf kom ik nog wel eens in Zutphen en Spankeren, dus kan wel een keertje komen buurten. Ik hou het in mijn achterhoofd.

gr. Bram
...ervaring is datgene wat je hebt, net nadat je het nodig had...
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5506
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Een retegoed 2011 en voornemens

Bericht door SP-Boxer »

Allemaal de beste wensen voor het komende jaar.

Hopen dat er veel goeds mag gebeuren :D
"I feel Legacy"
Plaats reactie