Wereldnieuws...

Subarunieuws, interessante links (foto/video) etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Raph
Berichten: 1447
Lid geworden op: 13 dec 2018 23:24

Wereldnieuws...

Bericht door Raph »

Gisteren zag ik in het journaal videobeelden van de terroristische aanslag door een gestoorde white supremacist op een moskee in Christchurch (NZ). Het waren beelden die door de dader zelf waren gemaakt. Toen hij uit zijn auto stapte, viel me op dat de deur geen raamstijlen had. Aan de achterlichten zag ik even later dat het stationwagen was, een Legacy of Outback van de vierde generatie.

Vandaag heb ik gezocht naar beelden van de auto. Het blijkt een goudgele Outback te zijn van voor de facelift.
Links naar foto's:
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5496
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Wereldnieuws...

Bericht door SP-Boxer »

Kom je wel een beetje laat mee ;)
Had het inderdaad ook gezien. Het begint al bij het begin van zijn live video met het dashboard dat duidelijk herkenbaar is. Verder stond de foto van het klemrijden (2 wielen van de grond) ook op de dag zelf al online.

Tsja, ze rijden daar bij bosjes rond, dus ook dit soort figuren...
"I feel Legacy"
Gebruikersavatar
Raph
Berichten: 1447
Lid geworden op: 13 dec 2018 23:24

Re: Wereldnieuws...

Bericht door Raph »

Kennelijk heb ik een maand onder een steen gezeten, of zoiets... ;)
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5496
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Wereldnieuws...

Bericht door SP-Boxer »

Kennelijk vooral het journaal!
"I feel Legacy"
Beurstel
Berichten: 270
Lid geworden op: 02 mei 2013 09:05

Re: Wereldnieuws...

Bericht door Beurstel »

Ik had het ook nog niet gezien. Zelfde auto als de onze incl kleur. Toen Karst T. met een zwarte Suzuki Swift op de Koninklijke familie inreed, kon jij een dergelijke auto met veel korting inruilen bij Suzuki. Heeft Subaru in NZ iets soortgelijks gedaan misschien? :)
AnthonievHaasteren
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2019 11:52

Re: Wereldnieuws...

Bericht door AnthonievHaasteren »

Het was me niet opgevallen. Ik denk echter niet dat Subaru NZ zo een actie zal verrichten zoals omtrent Karst T. Bij laatstgenoemde kwam de auto type en model veel prominenter in het nieuws, bij deze aanslag in NZ niet.
Plaats reactie