Auto opgehaald

Subarunieuws, interessante links (foto/video) etc.
Plaats reactie
Twijfelaar
Berichten: 124
Lid geworden op: 19 mei 2018 14:28

Auto opgehaald

Bericht door Twijfelaar »

Gisteravond de Forrester opgehaald, gelijk een uur rijden naar huis, wat mij opviel iets windgeruis(ik weet al hoe ik dat moet oplossen )en de rust en het gevoel in de auto op snelwegsnelheid, degelijk, strak, we hopen hier lang mee te doen :okeee:
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4863
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: Auto opgehaald

Bericht door quikfit »

:okeee:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
Gebruikersavatar
boswachterfan
Berichten: 2406
Lid geworden op: 19 nov 2014 10:30

Re: Auto opgehaald

Bericht door boswachterfan »

Gefeliciteerd. Het zou kunnen dat je dat geruis niet oplost (zoals ondergetekende). Maar als je niet te vaak buiten de wettelijke limiet rijdt, is het wel te doen. :)
Boswachter SG 2.5 XT Blasmusik
snoef
Berichten: 363
Lid geworden op: 08 mei 2018 12:01

Re: Auto opgehaald

Bericht door snoef »

Bij mijn vorige 2003 SG heb ik de ruis effectief laten verdwijnen door achter de rubbers van de ramen een slang van 1 cm dik (doorzichtig van Hornbach 1,75 euro / m) te werken, waardoor de ruit het rubber beter konden bedekken. Stukken prettiger.
Forester 2011 FB20
Gebruikersavatar
sufos
Berichten: 1277
Lid geworden op: 16 apr 2014 18:11

Re: Auto opgehaald

Bericht door sufos »

Gefeliciteerd met je aankoop. Ik heb de auto zien staan op MP. Ondanks dat ikde auto niet heb gezien denk ik dat je een goede keuze hebt gemaakt. Auto zag er goed uit en de rest kan je ons waarschijnlijk over enkele tijd wel vertellen. Veel plezier met de auto.
Subaru Outback
Saab 900 T16S Aero
Gebruikersavatar
hummie
Berichten: 898
Lid geworden op: 15 mei 2017 15:36

Re: Auto opgehaald

Bericht door hummie »

Wat zeuren jullie toch over ruis zeg. :o
Je rijdt een prachtige goede avontuurlijke jeep, en nog luxe ook vergeleken bij een originele laro.
Ruis? Als het goed is hoor je niets door alle klodders zand die door je wielbakken bonken en golven water die langs je ramen gaan. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gefeliciteerd en succes Twijfelaar! :okeee:


Afbeelding
Beurstel
Berichten: 270
Lid geworden op: 02 mei 2013 09:05

Re: Auto opgehaald

Bericht door Beurstel »

Gefeliciteerd! En windgeruis hoort nou eenmaal bij Subaru, in ieder geval bij alle Foresters en Outbacks/Legacys die ik heb gereden.

Veel plezier gewenst, maar dat komt vanzelf wel goed.
Twijfelaar
Berichten: 124
Lid geworden op: 19 mei 2018 14:28

Re: Auto opgehaald

Bericht door Twijfelaar »

Hahaha, deze zal wel nooit het zand zien denk ik......
Gebruikersavatar
peetforester
Berichten: 75
Lid geworden op: 12 dec 2017 17:25

Re: Auto opgehaald

Bericht door peetforester »

Nog gefeliciteerd met nette Forester en sidebars! Dat trekt goed met flinke sleurhut he!
Subaru = for ever all 4 wheel drive!
Twijfelaar
Berichten: 124
Lid geworden op: 19 mei 2018 14:28

Re: Auto opgehaald

Bericht door Twijfelaar »

Ja hele mooie, dank je nog, gisteren om 2130 op de camping trekt prima, ff testje in de liefkeshoek tunnels.
Eerst in de 4 met 90 op de tt omhoog(is 100 op teller).
Zakt terug tot 80 op de teller , tweede helling terug in drie weer op cc omhoog , nu geen km gezakt , top.
Hele weg in 4 gereden beter denk ik voor de motor. Op de camping hele drassige ondergrond daar had hij wel moeite mee , in de lo natuurlijk maar achteruit best pittig, maar niet spinnen , wel een paar keer afgeslagen, maar dat is een kwestie van meer gas geven :okeee:
Plaats reactie