Zwaaien

Subarunieuws, interessante links (foto/video) etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Freggle
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 mei 2015 22:02

Zwaaien

Bericht door Freggle »

Ik en mijn vrouw hebben gemerkt als we aan het rijden zijn dat er andere eigenaren van "Soebies" naar ons zwaaien, het is meestal niet erg uitgebreid (het is geen familie of zo... :) ) ...wij zwaaien dan wel weer terug meestal met een klein wuifje of in het geval van mijn vrouw wat uitgebreider :)

Ook hoor ik wel eens tijdens het rijden "Soebie" van mijn vrouw die op dat moment naast mij zit een andere Subaru ziet rijden en we kijken dan (als het nog mogelijk is) wat voor model en kleur het is (erg vermakelijk)

Hebben jullie ook die tik? :)
Gebruikersavatar
erichendri
Berichten: 5614
Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02

Re: Zwaaien

Bericht door erichendri »

Regelmatig.

Eric
Gebruikersavatar
Mr.Q
Berichten: 418
Lid geworden op: 01 jun 2010 11:45

Re: Zwaaien

Bericht door Mr.Q »

Ben ook een zwaaier.

Greetz, Q
Outback 2.5i CVT Exclusive 2010 G3 (+40mm) met leerpakketje
Sold: Legacy 2.0R Exec 07 G3
Moto Martin Rules!; Martin Kawasaki GPz750; Martin Kawa Z750; Kawa GPz750
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Zwaaien

Bericht door SP-Boxer »

Ik heb het zwaaien juist al jaren terug afgeleerd. Werd structureel genegeerd of vreemd ontvangen.

Mijn vrouw attendeert me eveneens al jaren op andere Subaru's in het verkeer. De eerste keer dat zij ze eerder spot dan ik moeten we nog meemaken :mrgreen:
"I feel Legacy"
ferluci
Berichten: 257
Lid geworden op: 15 mei 2014 10:25

Re: Zwaaien

Bericht door ferluci »

zwaai alleen naar een soeb die zwaait :)
DucATIRadeon
Berichten: 900
Lid geworden op: 18 jan 2015 13:53

Re: Zwaaien

Bericht door DucATIRadeon »

Ik zwaai ook naar andere soebs, zelfs als ik op de motor ben dan doe ik duim omhoog.
Gek genoeg, net spboxer zegt, wordt het genegeerd of niet terug gezwaaid. Maar toch heb ik eigenlijk alleen maar soeb coureurs elkaar zien groeten zoals de meeste motorrijders dat doen.
Gebruikersavatar
F Wheel
Berichten: 137
Lid geworden op: 19 jun 2015 21:00

Re: Zwaaien

Bericht door F Wheel »

Ik kom het ook weleens tegen. Ik groet meestal wel, de meesten groeten terug.

Op vakantie tref ik de liefhebbers ook en ontstaan er spontaan leuke verhalen over de auto etc.
Gebruikersavatar
FrieseForester
Berichten: 153
Lid geworden op: 04 okt 2015 20:38

Re: Zwaaien

Bericht door FrieseForester »

Ik zwaai/wuif ook meestal en inderdaad ook niet altijd response terug maar dat maakt mijn niet uit verder.
Net terug van vakantie in Denemarken. In 16 dagen tijd slechts 1x een Legacy station en 1 x een Forester SFtype gezien.
Veel km gereden daar en het meest zie je daar toch van die " sjoemelsoftware" auto's.
Gebruikersavatar
Rene
Berichten: 1630
Lid geworden op: 04 jan 2009 21:02

Re: Zwaaien

Bericht door Rene »

Ik zwaai bijna niet naar andere soebrijders , of het moet al een bekende zijn en dan is het vaak even wederzijds toeteren
1 keer meegemaakt dat de duimpjes de lucht ingingen : toen reed ik met de Leone en werd ingehaald voor een leggy die even naast me bleef rijden ;)
En verder ziet Tina vaker subaru's dan ik : als die thuis komt van bv boodschappen doen verteld ze dat ze er 1 heeft gezien en noemt zelfs het kenteken 8-)
Je auto remt op alle wielen , waarom zou je ze dan niet allemaal aandrijven..

Grt Rene
Beurstel
Berichten: 270
Lid geworden op: 02 mei 2013 09:05

Re: Zwaaien

Bericht door Beurstel »

Hmm zelf nooit de zwaaineiging gehad, alleen als ik in mijn oude Forester Turbo en andere Forester Turbo tegenkwam voelde ik wel die aandrang. Maar ja, toch bang dat de ander het niet begreep en dat is ook zo lullig. Laatst op de motor in Zwitserland geweest, maar als ik daar op Subaru's had gezwaaid had ik een lamme arm gekregen. Zeker in de bergstreken was 1:10 auto's een Subaru.
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4863
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: Zwaaien

Bericht door quikfit »

Beurstel schreef:Hmm zelf nooit de zwaaineiging gehad, alleen als ik in mijn oude Forester Turbo en andere Forester Turbo tegenkwam voelde ik wel die aandrang. Maar ja, toch bang dat de ander het niet begreep en dat is ook zo lullig. Laatst op de motor in Zwitserland geweest, maar als ik daar op Subaru's had gezwaaid had ik een lamme arm gekregen. Zeker in de bergstreken was 1:10 auto's een Subaru.
Hier in Noorwegen idem ditto... ;)

Gr. Quikfit :okeee:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Zwaaien

Bericht door SP-Boxer »

Zo jammer, CH en N zijn in mijn optiek de fijnste landen om te wonen in Europa. Moet je er verdomme in een VW gaan rijden om iets aparts te hebben :mrgreen:
"I feel Legacy"
Gebruikersavatar
RJS
Berichten: 1276
Lid geworden op: 18 mar 2011 09:48

Re: Zwaaien

Bericht door RJS »

Ik zwaai niet, tenzij ze naar mij zwaaien. Da's beleefd, niet waar?
Gebruikersavatar
F Wheel
Berichten: 137
Lid geworden op: 19 jun 2015 21:00

Re: Zwaaien

Bericht door F Wheel »

Deze vakantie in de file in een Zwitser in een Outback tegen gekomen; kreeg een mooie duim en gaf een duim terug.
hel1
Berichten: 56
Lid geworden op: 14 jan 2016 14:51

Re: Zwaaien

Bericht door hel1 »

ik zwaai altijd terug..
..en dat is een wet van meten en persen
DucATIRadeon
Berichten: 900
Lid geworden op: 18 jan 2015 13:53

Re: Zwaaien

Bericht door DucATIRadeon »

met de jaarwisseling in Rotterdam geweest (helaas geen vuurwerk gezien ivm dikke mist), en 5 subs tegen gekomen:
1- grijze impreza (GT model) op de A15 richting Europoort.
2- op de 2de Maasvlakte een zwarte forester geparkeert met hond sticker achterop. ernaast geparkeerd om de kitesurfers te bewonderen.
3- outback 2015 haalde mij in op de A15 terug richting Hoogvliet, was zandkleur en mocht wel door de wasstraat :).
4- 1ste gen rode forester, zwaar beladen, op de A28 thv De Koperen Hoogte (Dedemsvaart).
5- zwarte outback 2010 terug richting huis op de A28 ter hoogte van de pompstation Laageveen, je reed niet echt door...

nr 3 groette uitbundig terug...
Gebruikersavatar
g.eding
Berichten: 87
Lid geworden op: 08 mei 2015 06:29

Re: Zwaaien

Bericht door g.eding »

:okeee:
Plaats reactie