SCN Veluwerit 13-12

Subarunieuws, interessante links (foto/video) etc.
Gebruikersavatar
ougie
Berichten: 193
Lid geworden op: 22 sep 2012 22:57

Re: SCN Veluwerit 13-12

Bericht door ougie »

Heb van alles geprobeerd om mijn vroege dienst(6.00 uur t/m 14.30 uur) as. zondag weg te ruilen,,,,,,,,,, helaas Afbeelding
Ik wens jullie natuurlijk wel veel plezier, maak er een gezellige, schadeloze rit vanAfbeelding
*thomas*
Berichten: 1715
Lid geworden op: 11 nov 2015 12:44

Re: SCN Veluwerit 13-12

Bericht door *thomas* »

Dit jaar ben ik er niet bij, volgend jaar hoop ik ergens een rit mee te pikken :)
Gebruikersavatar
sufos
Berichten: 1278
Lid geworden op: 16 apr 2014 18:11

Re: SCN Veluwerit 13-12

Bericht door sufos »

Vorig jaar moest ik door ziekte helaas afzeggen, dit jaar moet ook ik helaas werken. Ik hoop er volgend jaar wel bij te kunnen zijn, iedereen veel plezier alvast.
Gaat iemand de route nog vast leggen of filmpjes maken ? Dat is altijd leuk :okeee:
Subaru Outback
Saab 900 T16S Aero
Gebruikersavatar
FrieseForester
Berichten: 153
Lid geworden op: 04 okt 2015 20:38

Re: SCN Veluwerit 13-12

Bericht door FrieseForester »

sufos schreef:Vorig jaar moest ik door ziekte helaas afzeggen, dit jaar moet ook ik helaas werken. Ik hoop er volgend jaar wel bij te kunnen zijn, iedereen veel plezier alvast.
Gaat iemand de route nog vast leggen of filmpjes maken ? Dat is altijd leuk :okeee:
Ik ga in ieder geval wel foto's maken van wat mooie (modderige) momenten en die posten, als ik weet hoe dat moet :?: :D :okeee:
Gebruikersavatar
FrieseForester
Berichten: 153
Lid geworden op: 04 okt 2015 20:38

Re: SCN Veluwerit 13-12

Bericht door FrieseForester »

Hoe gaat het verder onderweg? Is er nog een lunchpauze of zoiets?? Of gewoon tijdens rijden de bammetjes nuttigen?
Gebruikersavatar
nielsje200
Berichten: 314
Lid geworden op: 21 nov 2012 20:26

Re: SCN Veluwerit 13-12

Bericht door nielsje200 »

er is een lunchlocatie in de route verwerkt ;)

Tot Morgen allen! :okeee:
Nothing Can Stop A Subaru!
Gebruikersavatar
FrieseForester
Berichten: 153
Lid geworden op: 04 okt 2015 20:38

Re: SCN Veluwerit 13-12

Bericht door FrieseForester »

Afbeelding
Afbeelding

De samenkomst voor de start.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit kan erger !!!!

Afbeelding
Afbeelding

Lunchbreak bij de Goudreinet Barneveld

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En dit is bij de finish.
Zoals te zien is heeft niet iedereen het heelhuids gered.

Was echt een leuke rit met veel modderige bospaadjes en mooi weer.

Bedankt allen en speciaal SCN voor de gezellige dag.
Dit is een kleine impressie van de rit die we vandaag hebben gereden. Anderen hebben ook foto's gemaakt en er is gefilmd.
Gebruikersavatar
eduard
Berichten: 232
Lid geworden op: 22 mar 2013 11:23

Re: SCN Veluwerit 13-12

Bericht door eduard »

Dank zij de vele regen in de weken voor de tour en de vele zorgvuldig uitgekozen off-road padjes van de organisator vond ik dit een fantastische Veluwe rit. Heb enorm genoten.
Door de uitlopende lunche pauze kwam ik niet voor donker op het eindpunt Teuge aan.
Een kort 'Veluwe nachtrit' filmpje.
https://www.youtube.com/watch?v=Vdn6Knp ... load_owner

Eduard
Voor volhouders is geen weg onbegaanbaar
Gebruikersavatar
FrieseForester
Berichten: 153
Lid geworden op: 04 okt 2015 20:38

Re: SCN Veluwerit 13-12

Bericht door FrieseForester »

Leuk filmpje Eduard.
Wij hebben (helaas) het glibberige pad gemist en te ver gereden. We dachten dat we zelf over 2 bruggetjes moesten en dan links.
Gebruikersavatar
eduard
Berichten: 232
Lid geworden op: 22 mar 2013 11:23

Re: SCN Veluwerit 13-12

Bericht door eduard »

Korte samenvatting een Youtube filmpje van de Veluwe Tour met name de off road padjes :okeee: .
Het was een blubberige rit maar uitstekend te doen voor Foresters, Outbacks, XV enz.
Moeilijkheidsgraad voor onze 4x4's lag laag maar ook weer afhankelijk van de bodemvrijheid, bandenkeus en profiel diepte.
YouTube filmpje!! :!:
https://youtu.be/77CxNOu_FC4


Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door eduard op 21 dec 2015 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor volhouders is geen weg onbegaanbaar
Gebruikersavatar
sufos
Berichten: 1278
Lid geworden op: 16 apr 2014 18:11

Re: SCN Veluwerit 13-12

Bericht door sufos »

eduard schreef:Korte samenvatting van de Veluwe Tour met name de off road padjes :okeee: .
Het was een blubberige rit maar uitstekend te doen voor Foresters, Outbacks, XV enz.
Moeilijkheidsgraad voor onze 4x4's lag laag maar ook weer afhankelijk van de bodemvrijheid, bandenkeus en profiel diepte.
https://youtu.be/77CxNOu_FC4

Is weer leuk om te zien :okeee: Was wel een stuk natter als vorig jaar als k het goed heb. Zag voor mij best wel weer bekend terrein, ook altijd leuk om te zien. Wat voor dashcam gebruik je als ik vragen mag?
Subaru Outback
Saab 900 T16S Aero
Gebruikersavatar
eduard
Berichten: 232
Lid geworden op: 22 mar 2013 11:23

Re: SCN Veluwerit 13-12

Bericht door eduard »

sufos schreef:
eduard schreef:Korte samenvatting van de Veluwe Tour met name de off road padjes :okeee: .
Het was een blubberige rit maar uitstekend te doen voor Foresters, Outbacks, XV enz.
Moeilijkheidsgraad voor onze 4x4's lag laag maar ook weer afhankelijk van de bodemvrijheid, bandenkeus en profiel diepte.
https://youtu.be/77CxNOu_FC4

Is weer leuk om te zien :okeee: Was wel een stuk natter als vorig jaar als k het goed heb. Zag voor mij best wel weer bekend terrein, ook altijd leuk om te zien. Wat voor dashcam gebruik je als ik vragen mag?
Heb geen dashcam. Gebruik mijn Panasonic HDC-SD 700 filmcamera. Dit keer pal voor mij op de cockpit geplaatst zodat ik er goed bij kon. Achteraf geen goede plaatsing en de volgende keer maar wat hoger op het voorraam plakken. Hangt aan een houder met zuignapje.
Hangt weliswaar op z'n kop te filmen maar is met de filmsoftware 180 graden te draaien. ;)
Voor volhouders is geen weg onbegaanbaar
Gebruikersavatar
erichendri
Berichten: 5614
Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02

Re: SCN Veluwerit 13-12

Bericht door erichendri »

Ik gebruik altijd mijn telefoon en die zit in zo'n klemding
ter hoogte van mijn binnenspiegel.
Filmt ook in HD kwaliteit.

Eric
Gebruikersavatar
F Wheel
Berichten: 137
Lid geworden op: 19 jun 2015 21:00

Re: SCN Veluwerit 13-12

Bericht door F Wheel »

Ik had wat gemist, aldus Eric, al had hij wel wat schade opgelopen.

Helaas kon ik niet, kleine kinderen. Volgende keer probeer ik zeker mee te gaan.
Plaats reactie