vw Ultra bouwt een buggy...

Subarunieuws, interessante links (foto/video) etc.
Plaats reactie
pat
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 nov 2009 13:51

vw Ultra bouwt een buggy...

Bericht door pat »

kwam een Vw utlra tegen bij de bladenman en daar staat een volg serie over het bouwen van een buggy met subaru motor. zeer veel foto's en uitleg. zal eens kijken of ik het hele zaakie kan scannen. oja het is de december uitgave!! http://www.ultravw.com
Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 1638
Lid geworden op: 13 mar 2009 23:19

Re: vw Ultra bouwt een buggy...

Bericht door niksnut »

als je dat zou willen doen . lijkt me wel interessant
Gebruikersavatar
Dennis
Berichten: 362
Lid geworden op: 05 dec 2008 20:12

Re: vw Ultra bouwt een buggy...

Bericht door Dennis »

mij ook
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 988
Lid geworden op: 13 nov 2008 12:47

Re: vw Ultra bouwt een buggy...

Bericht door Toon »

zeer geinteresseerd
pat
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 nov 2009 13:51

Re: vw Ultra bouwt een buggy...

Bericht door pat »

potverdorrie, heb ik een nieuwe laptop met windows7 werkt mijn scanner niet meer!! geen driver!
iemand weet waar ik die kan vinden? het is een epson perfection610. heb al op de epson site gekeken!

sorry!
Gebruikersavatar
Matthijs
Berichten: 354
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:46

Re: vw Ultra bouwt een buggy...

Bericht door Matthijs »

Of allemaal naar de bladenman en het blad kopen. Is ook legaler.
Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 1638
Lid geworden op: 13 mar 2009 23:19

Re: vw Ultra bouwt een buggy...

Bericht door niksnut »

pat schreef:potverdorrie, heb ik een nieuwe laptop met windows7 werkt mijn scanner niet meer!! geen driver!
iemand weet waar ik die kan vinden? het is een epson perfection610. heb al op de epson site gekeken!

sorry!
ben bang dat je een probleem hebt. Deze scanner wordt op de website van Epson ondersteund tot windows XP. kan er tenminste geen driver vinden voor windows 7. Enige wat je kunt doen is hem loskoppelen , de-installeren, herstarten en daarna weer aansluiten en hopen dat windows dan een passende driver installeert .
heeft hij het wel gedaan onder windows 7 ???

las op een forum dat er nog een probleem is. windows 7 schijnt drivers zonder certificaat niet te accepteren. er is een oplossing maar dat kost geld. er zijn n.l. programma's die je computer controleren en de ontbrekende drivers van aangesloten hardware intalleren. een voorbeeld hiervan is "driver genius". ik heb ze wel eens van de nieuwsgroepen gehaald en er zijn gekraakte versie's. maar veel zijn probeer versie's (shareware) . deze doen alles behalve wat je er van verwacht :D
Als je echt omhoog zit en geen nieuwe scanner wilt kopen kan ik je het programma toezenden.

maar Mathijs ................ illegaal is toch veel leuker ?! :oops: :oops:
Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 1638
Lid geworden op: 13 mar 2009 23:19

Re: vw Ultra bouwt een buggy...

Bericht door niksnut »

zat van de week met hetzelfde probleem. had mijn oude thrust scanner van zolder gehaald. heeft het altijd prima gedaan onder XP. maar de laatste update (SP3) geeft een probleem. de origine driver van Thrust heeft nog geen certificaat en windows accepteert dat niet meer. Loopt kompleet vast en na herstart zegt de pc dat hij is "hersteld van een ernstige fout".
dus dat kunnen we ook vergeten . maar ach , van de week een combi printer / scanner van HP opgehaald omdat de lexmark eindelijk dood was , voor 59 euro bij BCC. is stiller, sneller en zuiniger met inkt. daarnaast zijn de inkt patronen ook nog eens de helft goedkoper.
pat
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 nov 2009 13:51

Re: vw Ultra bouwt een buggy...

Bericht door pat »

misschien dat ik morgen (2e kerstdag) mijn broer eens lief aankijk en vraag of we ff mogen scannen m.b.v zijn laptop. het is een leuk artikel in de vw ultra, die ik jullie toch niet wil onthouden.
en om een blad van 10 euro te kopen voor 1 artikel is ook van de zotte!!

Prettige dagen nog!!
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: vw Ultra bouwt een buggy...

Bericht door the dude »

Ik heb ook problemen met mijn komputer gehad. Door een "mannetje", welke ondersteunt wordt door een officiele Windows-programmeur.

Van hem heb ik een off. Windows-7 op schijf gekregen; mag ik ook kopieeren. Volgens deze mannen mikken ze XP er direkt af, als zij deze tegenkomen bij klanten.
Ben ik nu erg wantrouwig als ik stel, dat Windows binnen de off.kanalen, winkels etc.hun eigen produkt XP niet willen afvallen, uit angst voor Image-verlies?
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Plaats reactie