Forumbeheer

Subarunieuws, interessante links (foto/video) etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bram_R
Berichten: 1216
Lid geworden op: 17 nov 2008 13:05

Forumbeheer

Bericht door Bram_R »

Hallo ict experts (wat ik niet ben),

Zoals de meesten weten, ben ik naast de Subaru's ook druk met de Mercedes G-klasse wagens.
Voor de Nederlandse G-rijders is indertijd door iemand een forum gelanceerd: http://gclass.multiforum.nl/index.php

Helaas ligt dit forum er storend vaak uit het laatste jaar en is de forumbeheerder naar mijn idee niet mega betrokken.
Ook hier is intussen een flinke lading aan nuttige info gepost en het is zonde van alle moeite dat het nu weer weken eruit ligt.

Wie heeft tips waar zo'n forum ergens simpel en betrouwbaar gehost kan worden?
Dit subaruforum is zo goed als altijd online!

gr. bram
...ervaring is datgene wat je hebt, net nadat je het nodig had...
Gebruikersavatar
Matthijs
Berichten: 354
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:46

Re: Forumbeheer

Bericht door Matthijs »

Dit forum heb ik op antagonist.nl gehost. Werkt inderdaad prima.
Overzetten van forum/website is een rotklus als de mysql charactersets verschillen, goed op letten dus. Als je nieuw wil beginnen is bij antagonist redelijk simpel met een automatische installatie.
Ik wil wel helpen als je er zelf niet uitkomt, maar wil niet nog een forum beheren :)
Gebruikersavatar
Bram_R
Berichten: 1216
Lid geworden op: 17 nov 2008 13:05

Re: Forumbeheer

Bericht door Bram_R »

Matthijs schreef:Dit forum heb ik op antagonist.nl gehost. Werkt inderdaad prima.
Overzetten van forum/website is een rotklus als de mysql charactersets verschillen, goed op letten dus. Als je nieuw wil beginnen is bij antagonist redelijk simpel met een automatische installatie.
Ik wil wel helpen als je er zelf niet uitkomt, maar wil niet nog een forum beheren :)
Dank voor je snelle antwoord Matthijs,

Ik zal je aanbod om te helpen onthouden, maar voorlopig krijg ik al geeneens antwoord van de forumbeheerders op mijn bericht dat het forum al weken plat ligt...

Zo gauw de communicatie weer is hersteld, zal ik eens wat vragen wat de ideeën voor de lange termijn oplossing zijn, dit schiet niet op zo...

Ik laat het je weten en vraag je als nodig graag nog eens om deskundig advies!

gr. Bram
...ervaring is datgene wat je hebt, net nadat je het nodig had...
Plaats reactie