Modderbak

Subarunieuws, interessante links (foto/video) etc.
Gebruikersavatar
DPC
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 feb 2014 10:41

Re: Modderbak

Bericht door DPC »

Maar wél een camera op de kap?
Dus wij krijgen dit moois ook nog te zien??

Ziet er wel heel uitdagend uit daar... Waar is dat ergens?
Gebruikersavatar
eduard
Berichten: 232
Lid geworden op: 22 mar 2013 11:23

Re: Modderbak

Bericht door eduard »

DPC schreef:Maar wél een camera op de kap?
Dus wij krijgen dit moois ook nog te zien??

Ziet er wel heel uitdagend uit daar... Waar is dat ergens?
Dit verhaal komt hier vandaan http://subaruforum.nl/viewtopic.php?f=15&t=1758
Ik vraag mij af of dit artikel ooit zal worden gepubliceerd. Alle moeite voor niets gedaan!? :oops: :cry:
Voor volhouders is geen weg onbegaanbaar
Gebruikersavatar
eduard
Berichten: 232
Lid geworden op: 22 mar 2013 11:23

Re: Modderbak

Bericht door eduard »

Zaterdag 10-1-2015 vond ik het weer eens tijd om mijn Forester uit te laten. De keus viel op de omgeving Cromvoirt en ligt onder de rook van s-Hertogenbosch. Hele mooie omgeving om eens de zandpaden op te zoeken. Afgelopen dagen cq weken erg veel geregend en dat is al een uitdaging om zonder extra volg auto's de "rimboe" in te gaan.
Reeds na de eerste kilometers kreeg ik al vrij snel mijn twijfels voor mijn wagen. Maar ja, dan had hij maar geen Forester moeten zijn, toch?

Een en ander op beeld gezet en eindigde in ......
http://youtu.be/Zmyb-Fy66rk
Voor volhouders is geen weg onbegaanbaar
Gebruikersavatar
eduard
Berichten: 232
Lid geworden op: 22 mar 2013 11:23

Re: Modderbak

Bericht door eduard »

Greenlanen met Subaru’s februari 2015
Zaterdag 28 feb 2015 was het dan zover. Vroeg uit de veren om op tijd op het afgesproken rendez-vous te arriveren, dit maal in Moergestel in Brabant om 9:30 uur. Tja, eerst bijna vanuit huis 1 uur en 3 kwartier rijden en dat betekent zaterdag niet uitslapen. De avond te voren de nodige bergingsspullen in de achterbak van de Forester gestouwd, zoals kinetisch touw, sleeplint, schep, handbijl, werkhandschoenen, laarzen, regenkleding, want je weet maar nooit. Anderen hadden rijplaten, Hi-jack en een heuse electrische lier enz. Afgelopen maanden is redelijk wat water uit de hemel op moederaarde gevallen en dan kunnen off-road paden uitdagend genoemd worden. Met in totaal 5 Foresters en 2 Legacy’s, gezamenlijk meer dan 1.000 pk en van uiteenlopende bouwjaren, turbo’s en non-turbo’s en sommigen voorzien van gewone SUV-bandjes en anderen weer met serieuzere bandenwerk met enigszins grof profiel. De Legacy’s waren verhoogd met 2,5 cm tot zelfs 12,5!! cm. Tja, dat is het serieuzere werk. En dat wij wat extra bodemvrijheid van de subi’s moesten hebben werd wel snel duidelijk tijdens de rit.

Helaas was het afgesproken Cafe bij het startpunt gesloten dus dan maar helaas de rit beginnen zonder koffie. Zonder koffie…..bij de gedachte al. Na de breefing/ uitleg, uitgifte roadbooks en afstemmen van de te gebruiken kanalen van de portofoons werden de boxers gestart.
Na enkele kilometers en de nodige eerste waterige passages bereikten wij een landbouwpad. Het pad lag er niet echt droog bij. Met een schep de diepte van de plas bepalen waarbij het blad van de schep door de diepte niet meer zichtbaar was, ahum… onheilspellend. Wij dachten; als er één Forester dit gaat redden, lukt dat voor de achtervolgens zeker. Maar de Legacy’s ook?? Na de nodige communicatie met mijn achtervolger Eric had ik mij opgeofferd als eerste het pad in te rijden. Water, modder, diepe kuilen deerden de Forester voor geen meter ondanks de wat versleten winterbanden. Flink gas op die lollie wat achteraf wel wat minder kon. De 4x4 ploegde er doorheen alsof de plassen niet bestonden. En uiteraard volgden de rest van de groep.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met behulp van mijn GPS TripyII navigatie konden feilloos de off-road weggentjes vinden. Onderweg moest nog gestopt worden omdat iemand een kentekenplaat verloren had. Dat is dus handig als je met elkaar kunt communiceren met de portofoon. Het kentekenplaat is uiteindelijk in de modder teruggevonden en bleek door de wielen wat krom gereden was. De rit was zeer divers van korte saaie stukjes asfalt tot de volgende uitdagende off-road passages. Er leek geen einde aan te komen. Echt op je gemak om je heen kijken naar de mooie natuur waardoor wij reden was nauwelijks tijd voor. De ogen hadden overuren door al rijdend speurend naar kuilen, modder en mogelijk ander onheil op de weg. Een padje durfde ik toch niet aan en hebben deze ontweken.

Dat wij op tijd in het restaurant zouden komen bleek al snel een utopie, want de volgende passage reed ik mijn Forester vast. Doordat je vooraan rijdt was tot nu toe alles prima te rijden totdat de weg veranderde in een dikke boterzachte modderbrij en gaf extra gas om de fozzy er doorheen te loodsen. Enkele meters later zat er geen beweging meer in behalve dan vier slippende wielen. Direct in achteruit maar dat hielp ook niet meer. De zuigende modder zat tegen de bodemplaat en de wielen hadden totaal geen grip meer.
Door de portofoon roepend om hulp. De Forester van Robert-Jan erachter, kinetische touw en lint aan de beide fozzy vastgemaakt en hup met een in totaal 425 pk weer los getrokken.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De weg vervolgd door langs de kantjes te rijden om zo de modderpoel te omzeilen.

Niet veel later reed de volgende Forester zich klem. Ook hier weer de Forester van RJ er achter en losgetrokken. Ondertussen werd het al vrij laat en nog steeds ploeterend in de middle of nowhere en nog lang niet bij het restaurant om de magen te voorzien van de broodnodige brandstof.
Je blijft je verbazen dat de 2 Legacy’s ons zonder probleem bleven achtervolgen. Klasse toch? Of zaten zij toch stiekem aan de Foresters vast, haha.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bij het begin van de rit waren de auto’s nog mooi schoon maar hoe verder de rit vorderde hoe bruiner de auto’s werden. Van originele kleuren was weinig meer over.
Het roadbook leidde naar een inmiddels opgeheven weggetjes en dat betekend in het akkerland een u-turn. Was nog even uitgestapt op te kijken of de weg via het weiland liep maar helaas. Mijn excuus aan de landbouwer voor het achterlaten van de diepe sporen van de Subaru-tractors. Nogmaals het gemak dat je met portofoons goed met elkaar kunt communiceren zodat iedereen direct op de hoogte is van de situatie.

Dit was het moment om direct naar het restaurant te rijden. Een verademing om weer eens op de gewone weg te mogen rijden. Na de lunch, volgens mij was het al inmiddels half 4, moesten enkele naar huis wegens andere privé verplichtingen en een deel wilde nog een halfuurtje doorrijden. Dat doorrijden beleefde ook z’n hoogtepunt. Dankzij RJ die het roadbook enkele maanden geleden deels had voorgereden, waarschuwde mij via de portofoon. Na een bocht van het off-roadpad wachtte ons een enorme water cq modderbrij. Hoewel wij op tijd gewaarschuwd waren schoot er toch een overdosis adrenaline door ons lijf. Er was niet teveel gezegd. Normaal gesproken kan je modderpartijen deels omzeilen door met één kant van de wielen over vaste ondergrond te rijden. Helaas was dat hier niet mogelijk en moesten vol het water in, in z’n eerste versnelling en volgas lukte het ternauwernood erdoor heen te komen waarbij de wielen moeite hadden het draaiend te houden. Verbazingwekkend dat de 4x4 zich erdoor sleurt.
De achter mij rijdende Lecacy nam een snoekduik en al rokend van al het water op de hete delen van de motor en uitlaat kroop die ook weer op het droge. Wat een machtig gezicht was dat.
De rest van de aanwezige auto’s overleefde deze hel.

Al terugkijkend vraag je natuurlijk af: Waar ben je mee bezig? Dat vraag ik mij ook wel eens af, #Yolo (You Only Live Once).

Afbeelding

Afbeelding
De Lecacy, even de banden oppompen met electrisch pompje.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Filmpje http://youtu.be/X_iDyteoM30
Een geslaagde dag.
Laatst gewijzigd door eduard op 10 mar 2015 08:25, 7 keer totaal gewijzigd.
Voor volhouders is geen weg onbegaanbaar
Gebruikersavatar
Louis
Berichten: 667
Lid geworden op: 18 nov 2011 11:19

Re: Modderbak

Bericht door Louis »

Dat was echt een hele mooie dag :okeee: en een goed verhaal.
Nog mooier was dat Eric en ik de volgende dag terug gegaan zijn om een vergeten sleepkabel op te halen :lol:
Maar het mooiste is nog wel dat ik inspiratie heb opgedaan om mijn auto een beetje te modden. Een skidplate en liftkit komen eraan en op de foto's zie je ook waarom :mrgreen:
Groeten, Louis

2006-2011: MY98 Legacy II 2.0 GL Touring Wagon
2011-2017: MY06 Forester SG9 Comfort Pack 2.0 lpg
2017-2019: MY00 Legacy III 2.0 LX Touring Wagon
2019-present: MY00 Forester 2.0 S-turbo
Gebruikersavatar
erichendri
Berichten: 5614
Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02

Re: Modderbak

Bericht door erichendri »

Banden weer oppompen na de rit??
Hoe ver had je de druk laten zakken dan?
Ga maar eens meten hoeveel bodemvrijheid dat kost.
Denk maar zo 0,5 tot 1 cm.
Ik hou ze lekker op 2,7 en jullie hebben gezien
hoe goed hij dan nog door de modder reed.

Eric :mrgreen:
Gebruikersavatar
eduard
Berichten: 232
Lid geworden op: 22 mar 2013 11:23

Re: Modderbak

Bericht door eduard »

Voor volhouders is geen weg onbegaanbaar
Gebruikersavatar
Louis
Berichten: 667
Lid geworden op: 18 nov 2011 11:19

Re: Modderbak

Bericht door Louis »

:okeee: :okeee: :okeee:
Greenlane... The Movie!
Groeten, Louis

2006-2011: MY98 Legacy II 2.0 GL Touring Wagon
2011-2017: MY06 Forester SG9 Comfort Pack 2.0 lpg
2017-2019: MY00 Legacy III 2.0 LX Touring Wagon
2019-present: MY00 Forester 2.0 S-turbo
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4863
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: Modderbak

Bericht door quikfit »

Blijft leuk dat ''spelen''.
Hier (Noorwegen) doe ik het de hele winter...in de sneeuw. :D
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
Gebruikersavatar
eduard
Berichten: 232
Lid geworden op: 22 mar 2013 11:23

Re: Modderbak

Bericht door eduard »

Ingebouwde lier in Forester SH

https://www.youtube.com/watch?v=J9SrBg0BHpc
Maar wel lieren met de motorkap omhoog. Mocht lier breken vangt de motorkap de klap op. Anders vliegt hij door je voorruit en auto.
Laatst gewijzigd door eduard op 10 mar 2015 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor volhouders is geen weg onbegaanbaar
Gebruikersavatar
eduard
Berichten: 232
Lid geworden op: 22 mar 2013 11:23

Re: Modderbak

Bericht door eduard »

quikfit schreef:Blijft leuk dat ''spelen''.
Hier (Noorwegen) doe ik het de hele winter...in de sneeuw. :D
Dat is heel mooi. Wanneer organiseer je een meeting? ;)
Voor volhouders is geen weg onbegaanbaar
Gebruikersavatar
Louis
Berichten: 667
Lid geworden op: 18 nov 2011 11:19

Re: Modderbak

Bericht door Louis »

eduard schreef:Ingebouwde lier in Forester SH

https://www.youtube.com/watch?v=J9SrBg0BHpc
Maar wel lieren met de motorkap omhoog. Mocht lier breken vangt de motorkap de klap op. Anders vliegt hij door je voorruit en auto.
Die lier is netjes weggewerkt.
Groeten, Louis

2006-2011: MY98 Legacy II 2.0 GL Touring Wagon
2011-2017: MY06 Forester SG9 Comfort Pack 2.0 lpg
2017-2019: MY00 Legacy III 2.0 LX Touring Wagon
2019-present: MY00 Forester 2.0 S-turbo
Gebruikersavatar
nielsje200
Berichten: 314
Lid geworden op: 21 nov 2012 20:26

Re: Modderbak

Bericht door nielsje200 »

jongens, ik heb nu ook een fozzy (A)
volgende keer wil ik mee...
Eerst Euregiorit ;)
Nothing Can Stop A Subaru!
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4863
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: Modderbak

Bericht door quikfit »

DSC06244.JPG
eduard schreef:
quikfit schreef:Blijft leuk dat ''spelen''.
Hier (Noorwegen) doe ik het de hele winter...in de sneeuw. :D
Dat is heel mooi. Wanneer organiseer je een meeting? ;)
Haha....op zich een leuk idee maar dat ''spelen'' is hier vaak aan de orde als er 's nachts meer dan een meter sneeuw is gevallen en ik moet mijn erf af(150m naar de weg)om naar mijn werk te rijden... :lol:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
Gebruikersavatar
Vmax
Berichten: 288
Lid geworden op: 28 jan 2015 20:07

Re: Modderbak

Bericht door Vmax »

Dus dat is zeker op tijd aanrijden... 150m je erf afrijden door 1m sneeuw is niet bepaald kattedrek...

Of heb je al de rijstijl van de Noren overgenomen :mrgreen: , die komen je zelfs bij stortregen, sneeuw en ijzel voorbijgereden of ze volledig gestoord zijn. Liefst inhalen in de bochten, waar je niets ziet (Overigens wel handig, ze schijnen altijd te weten waar er gecontroleerd wordt 8-) ).
En dan praten we nog maar niet over de vrachtwagenchauffeurs, die zijn nog een graadje erger :shock: .

Deze zomer mag mijn Impreza ook naar Noorwegen op vakantie, ik zal wel een keer zwaaien :lol:
Met vriendelijke groet,

Patrick
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4863
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: Modderbak

Bericht door quikfit »

Vmax schreef:Dus dat is zeker op tijd aanrijden... 150m je erf afrijden door 1m sneeuw is niet bepaald kattedrek...

Of heb je al de rijstijl van de Noren overgenomen :mrgreen: , die komen je zelfs bij stortregen, sneeuw en ijzel voorbijgereden of ze volledig gestoord zijn. Liefst inhalen in de bochten, waar je niets ziet (Overigens wel handig, ze schijnen altijd te weten waar er gecontroleerd wordt 8-) ).
En dan praten we nog maar niet over de vrachtwagenchauffeurs, die zijn nog een graadje erger :shock: .

Deze zomer mag mijn Impreza ook naar Noorwegen op vakantie, ik zal wel een keer zwaaien :lol:

In de winter rijden ze inderdaad lekker door(vergeleken met NL)....maar zodra ze de grens overgaan is het een drama....linksrijden...slecht spiegelen en dus inhalen met 110 waar anderen op de linkerbaan 130 of sneller rijden.... :o Ze zijn duidelijk geen meerbaans wegen en hogere snelheden gewend. ;)
Ben ze snel kwijt als ik van de boot afkom.... :mrgreen:

Gr. Quikfit
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
Gebruikersavatar
Vmax
Berichten: 288
Lid geworden op: 28 jan 2015 20:07

Re: Modderbak

Bericht door Vmax »

Aha, je hebt dus je rijstijl aan de Noren aangepast en het "goede" van hier behouden :lol:

Ik kom nu al 15 jaar in Noorwegen, verveelt me geen moment dat ik daar ben. Dit jaar kom ik er zelfs 2x, 1x in Juni (Vlak bij Vega, net onder de Poolcirkel), 1x in September (Flatanger, Nord-Trondelag).

In welke regio zit je nu? Het lijkt me dat je wat meer in het binnenland zit, of helemaal in het Noorden, gezien de hoeveelheid sneeuw die je krijgt. Op mijn vakantieadres hebben ze dit jaar een bijzonder milde winter gehad, en bloeien er al de eerste bloemen.
Met vriendelijke groet,

Patrick
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4863
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: Modderbak

Bericht door quikfit »

Vmax schreef:Aha, je hebt dus je rijstijl aan de Noren aangepast en het "goede" van hier behouden :lol:

Ik kom nu al 15 jaar in Noorwegen, verveelt me geen moment dat ik daar ben. Dit jaar kom ik er zelfs 2x, 1x in Juni (Vlak bij Vega, net onder de Poolcirkel), 1x in September (Flatanger, Nord-Trondelag).

In welke regio zit je nu? Het lijkt me dat je wat meer in het binnenland zit, of helemaal in het Noorden, gezien de hoeveelheid sneeuw die je krijgt. Op mijn vakantieadres hebben ze dit jaar een bijzonder milde winter gehad, en bloeien er al de eerste bloemen.
Foto is van vorige winter...dit jaar inderdaad milt....en in totaal maar een meter gehad.
Zit in het zuiden...(Agder) maar wel in het binnenland,de temperaturen en neerslag verschillen soms al met 10 km....
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
Gebruikersavatar
Vmax
Berichten: 288
Lid geworden op: 28 jan 2015 20:07

Re: Modderbak

Bericht door Vmax »

Mooie omgeving daar zo rond Kristiansand, en lekkere wegen om er rond te crossen. Dit jaar kom ik niet zo zuidelijk, kom alle 2x in Oslo aan. De planning is om dan de vissen te gaan vervelen 8-)
Met vriendelijke groet,

Patrick
Justy1300AWD
Berichten: 260
Lid geworden op: 14 sep 2014 20:37

Re: Modderbak

Bericht door Justy1300AWD »

Intressant topic, is de Justy 4WD ECVT een goede offroader of is het meer een :x-geval daarvoor?
Gebruikersavatar
justyfever
Berichten: 1438
Lid geworden op: 25 mar 2009 11:02

Re: Modderbak

Bericht door justyfever »

Justy1300AWD schreef:Intressant topic, is de Justy 4WD ECVT een goede offroader of is het meer een :x-geval daarvoor?
Met een ECVT heb je totaal geen gevoel met het (gladde) wegdek. Ik heb al eens met een (2WD) ECVT vast gestaan waar ik zeker weten met een handgeschakelde Justy zou zijn weggereden.
Proud (and only) member of the Dutch Justy Fan Club!
Justy1300AWD
Berichten: 260
Lid geworden op: 14 sep 2014 20:37

Re: Modderbak

Bericht door Justy1300AWD »

justyfever schreef:
Justy1300AWD schreef:Intressant topic, is de Justy 4WD ECVT een goede offroader of is het meer een :x-geval daarvoor?
Met een ECVT heb je totaal geen gevoel met het (gladde) wegdek. Ik heb al eens met een (2WD) ECVT vast gestaan waar ik zeker weten met een handgeschakelde Justy zou zijn weggereden.
Hmm.. balen!

En om het topic nog verder te slopen: Is de ECVT echt zo zwak als ze zeggen?
Gebruikersavatar
Mr.Q
Berichten: 418
Lid geworden op: 01 jun 2010 11:45

Re: Modderbak

Bericht door Mr.Q »

Zijn er ook Subs met een CVT die meerijden?
Hoe bevalt dit offtheroad?

Greetz, Q
Outback 2.5i CVT Exclusive 2010 G3 (+40mm) met leerpakketje
Sold: Legacy 2.0R Exec 07 G3
Moto Martin Rules!; Martin Kawasaki GPz750; Martin Kawa Z750; Kawa GPz750
Gebruikersavatar
erichendri
Berichten: 5614
Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02

Re: Modderbak

Bericht door erichendri »

Peter.
Er rijdt geen CVT meemaar ik heb daar wel meegereden in de niestcar dag op Spaarnwoude.
Deze bak is perfect om te greenlanen en in Spaarnwoude reed ik probleemloos
tegen 30% (misschien wel meer) omhoog met de outback diesel cvt.

Eric
Laatst gewijzigd door erichendri op 20 mar 2015 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mr.Q
Berichten: 418
Lid geworden op: 01 jun 2010 11:45

Re: Modderbak

Bericht door Mr.Q »

Gelukkig, want we zijn wel toe aan een beetje modder!

Greetz, Q

Onze vorige Leg lustte ook wel wat modder:
Afbeelding
Outback 2.5i CVT Exclusive 2010 G3 (+40mm) met leerpakketje
Sold: Legacy 2.0R Exec 07 G3
Moto Martin Rules!; Martin Kawasaki GPz750; Martin Kawa Z750; Kawa GPz750
Gebruikersavatar
erichendri
Berichten: 5614
Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02

Re: Modderbak

Bericht door erichendri »

Dat krijg je als je te dicht achter mij aan rijdt.

Eric ;) :|
Gebruikersavatar
Mr.Q
Berichten: 418
Lid geworden op: 01 jun 2010 11:45

Re: Modderbak

Bericht door Mr.Q »

Je moet ook een beetje doorrijden met die outback-lookalike :lol: :lol: :lol:

Greetz, Q
Outback 2.5i CVT Exclusive 2010 G3 (+40mm) met leerpakketje
Sold: Legacy 2.0R Exec 07 G3
Moto Martin Rules!; Martin Kawasaki GPz750; Martin Kawa Z750; Kawa GPz750
Gebruikersavatar
Vmax
Berichten: 288
Lid geworden op: 28 jan 2015 20:07

Re: Modderbak

Bericht door Vmax »

Mijn Impreza heeft zijn eerste modderdoop gehad. Even een tochtje gemaakt door de Peel, waaronder enkele wegen/paden die ik met een normale wagen gegarandeerd niet zou zijn ingereden. Maar de Impreza trok me er zonder problemen door heen. Zag er niet veel anders uit als op de filmpjes hierboven. Kwam er toch vrij gemakkelijk door heen. AWD drive rules :mrgreen: Het was niet gepland door zo'n pad te gaan rijden, maar keren zat er niet in, en terugrijden was ook al zo iets. En waar heb je anders een AWD voor 8-) . Het ergste wat me kon gebeuren was een wandeling naar de dichtstbijgelegen boerderij om me eruit te kunnen trekken... Maar dat is niet nodig gebleken.

Ze waren overigens heel blij met me op de wasplaats, toen ik daar mijn wagen weer zijn oorspronkelijke kleur weer terug wou geven :roll:
Met vriendelijke groet,

Patrick
Gebruikersavatar
eduard
Berichten: 232
Lid geworden op: 22 mar 2013 11:23

Re: Modderbak

Bericht door eduard »

Vmax schreef:Mijn Impreza heeft zijn eerste modderdoop gehad. Even een tochtje gemaakt door de Peel, waaronder enkele wegen/paden die ik met een normale wagen gegarandeerd niet zou zijn ingereden. Maar de Impreza trok me er zonder problemen door heen. Zag er niet veel anders uit als op de filmpjes hierboven. Kwam er toch vrij gemakkelijk door heen. AWD drive rules :mrgreen: Het was niet gepland door zo'n pad te gaan rijden, maar keren zat er niet in, en terugrijden was ook al zo iets. En waar heb je anders een AWD voor 8-) . Het ergste wat me kon gebeuren was een wandeling naar de dichtstbijgelegen boerderij om me eruit te kunnen trekken... Maar dat is niet nodig gebleken.
Ze waren overigens heel blij met me op de wasplaats, toen ik daar mijn wagen weer zijn oorspronkelijke kleur weer terug wou geven :roll:
Volgens keer even een foto'tje posten, zijn wij dol op 8-)
Voor volhouders is geen weg onbegaanbaar
Gebruikersavatar
eduard
Berichten: 232
Lid geworden op: 22 mar 2013 11:23

Re: Modderbak

Bericht door eduard »

Aanvulling van nagekomen filmpjes van een eerder gepost stukje off-road ritje.
https://youtu.be/fSGR5X8pxj4

Afbeelding
Laatst gewijzigd door eduard op 08 apr 2015 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor volhouders is geen weg onbegaanbaar
Plaats reactie