afspelen mp3

Subarunieuws, interessante links (foto/video) etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RJS
Berichten: 1276
Lid geworden op: 18 mar 2011 09:48

afspelen mp3

Bericht door RJS »

Tja, dit is natuurlijk een autoforum, maar wie weet is er iemand die een oplossing weet voor het volgende probleem. Tijdje geleden kocht ik een nieuwe autoradio van Pioneer met een USB aansluiting. Prachtig ding, handig en met een veel beter geluid dan mijn vorige Sony. Nu heb ik muziek op een USB stick gezet. Om het zoeken makkelijk te maken heb ik een en ander keurig gerangschikt: eerst een map genre, vervolgens artiest, dan album. Dit werkt goed. De Pioneer navigeert eenvoudig naar de gewenste muziek. Gek genoeg gaat het bij twee albums van dezelfde artiest mis. Van die albums worden de nummers niet op volgorde afgespeeld en er worden zelfs nummers overgeslagen, waarna naar het volgende album wordt overgeschakeld. Ook dat album vertoont ongeveer dezelfde kuren. Bepaalde nummers worden dan wel, dan niet herkend. Uiteraard heb ik de tags van de nummers gecontroleerd en aangepast (was een rommeltje) met het programma Tigo Tago. Het heeft niet mogen baten. Overigens waren de muziekbestanden in eerste instantie in .ogg formaat en heb ik ze omgezet naar mp3 (anders kan de Pioneer de bestanden niet afspelen). Heeft iemand enig idee hoe ik een en ander aan de praat kan krijgen?
Gebruikersavatar
jankoopss
Berichten: 66
Lid geworden op: 11 dec 2012 23:05

Re: afspelen mp3

Bericht door jankoopss »

Arties - Album en ik zal je een downloadlink geven voor originele MP3 bestanden, dan moet hij het doen, welke radio heb je?
VOAK BU`J TE BANGE.!

ik ben geen prins op het witte paard, ik ben dat tuig in die subaru.!

Ik hoef geen G3, doe mij maar PLANKGAS.!

North Side Rednecks Assen
Gebruikersavatar
RJS
Berichten: 1276
Lid geworden op: 18 mar 2011 09:48

Re: afspelen mp3

Bericht door RJS »

Het is een Pioneer.

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/3789 ... .ASTPCEN26

Inmiddels heb ik het aan de praat met behulp van een progje genaamd fatsort of zoiets. Dat heeft de FAT van de USB op orde gebracht. Alles staat in numerieke en alfabetische volgorde.
Plaats reactie