Paar vraagjes over mijn impreza

Subarunieuws, interessante links (foto/video) etc.
Plaats reactie
Denarium
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 mei 2013 14:11

Paar vraagjes over mijn impreza

Bericht door Denarium »

:ugeek: Heb net een rode Subaru impreza 1.6 LX uit 1995 gekocht alleen zit maar een paar (kleine) probleempjes.

Ik wil graag nog een uitlaatdemper kopen maar die zijn voor mijn auto helaas moeilijk te vinden in Europa (buiten Europa betaal je een vermogen aan verzendkosten en invoerrechten dus daar begin ik denk ik niet aan) kan hiervoor rond de 100 euro uitgeven. Zoek er een die het mooie boxermotor geluid beetje versterkt :) maar niet te hard natuurlijk dat ie de APK niet door komt.

Ik ben ook nog opzoek naar een sportluchtfiltertje (gewoon inleg filter, openluchtfiltersysteem kan ook mits mijn budget het toelaat XD)zoiets wil ik eigenlijk maar is deze wel erg duur vindt ik: http://www.knfilters.com/search/product ... od=33-2232 wil hiervoor niet meer dan 50 euro uitgeven denk ik. Heb ook hele goedkope van 10 / 20 euro gezien maar die zagen er niet echt betrouwbaar uit..

en ten slotte opzoek naar een spoiler sinds die nog niet op de auto zit en eigenlijk wel op een impreza hoort :). Zag deze, een van de weinige beetje betaalbare spoilers:
http://r.twenga.nl/g3.php?pg=VDs1NzYxMD ... Njc0&dac=1
Alleen is de vraag: kan ik deze rood spuiten, hoe doe ik dat XD en wat zijn de kosten daarvan? of is het juist handiger om deze zwart te maken. Wil hier ook eigenlijk niet meer dan 100 euro voor uittrekken.

Heb dus in totaal ongeveer 250 euro om uit te geven aan deze onderdelen. Heb zelf al veel gezocht maar kan weinig vinden voor een prijs wat binnen mijn budget past :P. Misschien weten jullie iets?

Alvast bedankt!

Gr. Thomas
Bijlagen
20130525_161957.jpg
Dit is em :)
Dit is em :)
subjejusty
Berichten: 152
Lid geworden op: 07 sep 2010 20:29

Re: Paar vraagjes over mijn impreza

Bericht door subjejusty »

kijk dan eens op www.subaruclub.nl
Gebruikersavatar
Scoobydoo
Berichten: 44
Lid geworden op: 11 nov 2010 10:51

Re: Paar vraagjes over mijn impreza

Bericht door Scoobydoo »

Ik heb nog wel een halfhoge spoiler. Komt van mijn GT af want daar ziet weer een lage op.

Dit is hem.

Afbeelding
Plaats reactie