Wensen

Subarunieuws, interessante links (foto/video) etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 988
Lid geworden op: 13 nov 2008 12:47

Wensen

Bericht door Toon »

Voor iedereen die deze site of zijn bezoekers een warm hart toedraagt.

Fijne feestdagen en een fantastisch 2013.

veel rij en sleutelplezier.
petwr
Berichten: 306
Lid geworden op: 13 dec 2010 21:43

Re: Wensen

Bericht door petwr »

fijne dagen allemaal en goed 2013!
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Wensen

Bericht door the dude »

Ik hoef hier niks te schrijven, want ik wens ALTIJD het allerbeste voor mijn vrienden van dit forum :)

Verdikkeme; heb ik TOCH gedaan :roll:

:D







(ik ga meteen een aanvraag doen bij de moderator om mijn gebruikersprofiel aan te passen; VRIENDEN / VIJANDEN mag bij mij wel weggehaald worden)
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
ougie
Berichten: 193
Lid geworden op: 22 sep 2012 22:57

Re: Wensen

Bericht door ougie »

Maar natuurlijk iedereen de beste wensen en veel veilige km in 2013 :okeee:
Gebruikersavatar
erichendri
Berichten: 5622
Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02

Re: Wensen

Bericht door erichendri »

Mijn wens is dat ik volgend jaar een mooie forester turbo of
een mooie legacy / outback llll in bezit krijg....................
Geintje, ik denk dat jullie de volgende wensen bedoelen..
Ik wens jullie allemaal hier een gelukkig en roffelend 2013.
En dat we elkaar weer een keer gaan zien op een meeting of een leuke rit.

Eric :mrgreen:
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Wensen

Bericht door the dude »

Ik heb nog wel een kleine aanvulling op mijn reaktie. Ik stel de Subaru's bijna gelijk aan de golfballetjes in MIJN leven.........


Het leven in een mayonaisepot.....

De professor stond voor zijn filosofie klas en had een aantal voorwerpen voor zich. Toen de klas begon, pakte hij zonder woorden een grote, lege mayonaisepot en deed hem vol met golfballetjes. Toen vroeg hij zijn studenten of de pot nu vol was. Iedereen beaamde dat.

De professor nam een doos met kleine kiezelsteentjes en goot die uit in de pot. Hij schudde de pot een beetje. De kiezelsteentjes rolden in de open plekjes tussen de golfballetjes. Toen vroeg hij zijn leerlingen opnieuw of de pot vol was. Alweer zei iedereen dat dat zo was.

De professor pakte een doos met zand en goot hem uit in de pot. Natuurlijk, het zand vulde alles verder op. En weer vroeg hij of de pot vol was .. De studenten reageerden met een unaniem 'ja.'

Daarop nam de leraar twee biertjes uit zijn tas en goot en de gehele inhoud bij de pot, Totdat er geen drup meer bij kon. De studenten lachten.

'Nu,' zei de professor toen het lachen afnam, 'ik wil dat je je voorstelt dat deze pot je leven is. De golfballetjes zijn de belangrijkste zaken - je familie, je kinderen, je gezondheid, je vrienden en je favoriete passies - en als al het andere verloren is gegaan, maar deze zaken zijn er nog, dan is je leven nog steeds vol. De kiezelsteentjes vertegenwoordigen de andere dingen die ook belangrijk zijn zoals je werk, je huis en je auto. Het zand is al het andere - de kleine, onbelangrijke dingen: 'the small stuff'.

'Als je het zand eerst in de pot doet,' vervolgde hij, 'is er geen ruimte meer voor de kiezelsteentjes of golfballetjes. Zo is het ook in het leven.

Als je al je tijd en energie aan de kleine dingen besteed zul je nooit ruimte hebben voor de dingen die belangrijk voor je zijn.

Geef daarom aandacht aan de dingen die belangrijk zijn voor je geluk.

Breng tijd door met je kinderen. Breng tijd door met je ouders. Bezoek met grootouders. Neem je partner mee uit eten. Speel nog eens een potje tennis. Er is altijd tijd om het huis schoon te maken en het gazon maaien.

Zorg eerst voor de golfballen, de dingen die echt belangrijk zijn. Stel je prioriteiten. De rest is maar zand.

Een van de studenten stak haar hand op en vroeg waar het bier voor stond. De professor glimlachte en zei: 'Ik ben blij dat je dat vraagt.' Het bier laat zien dat hoe vol je leven ook lijkt, er is altijd ruimte voor een paar biertjes met een vriend!
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
justyfever
Berichten: 1438
Lid geworden op: 25 mar 2009 11:02

Re: Wensen

Bericht door justyfever »

Van mij ook nog de beste wensen voor 2013!
Proud (and only) member of the Dutch Justy Fan Club!
Gebruikersavatar
Rudy
Berichten: 288
Lid geworden op: 05 jul 2009 11:04

Re: Wensen

Bericht door Rudy »

Iedereen de beste wensen voor 2013 en veel Subaru kilometers toegewenst :okeee: :okeee:
Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 1638
Lid geworden op: 13 mar 2009 23:19

Re: Wensen

Bericht door niksnut »

ook vanuit Landsmeer weer alle goeds voor 2013 toegewenst.
Gebruikersavatar
jankoopss
Berichten: 66
Lid geworden op: 11 dec 2012 23:05

Re: Wensen

Bericht door jankoopss »

iedereeen een voorspoedig 2013 gewenst vanuit ASSEN, alle wielen en aandrijfassen nog aanwezig na gisteren? :P

op naar een mooi 4x4 jaar :-)
VOAK BU`J TE BANGE.!

ik ben geen prins op het witte paard, ik ben dat tuig in die subaru.!

Ik hoef geen G3, doe mij maar PLANKGAS.!

North Side Rednecks Assen
petwr
Berichten: 306
Lid geworden op: 13 dec 2010 21:43

Re: Wensen

Bericht door petwr »

'Het leven in een mayonaisepot.....'
nice ...
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5506
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Wensen

Bericht door SP-Boxer »

Voor jullie allemaal het beste voor het komende jaar!
"I feel Legacy"
Gebruikersavatar
Smartdriver
Berichten: 1222
Lid geworden op: 13 nov 2008 09:40

Re: Wensen

Bericht door Smartdriver »

Hoi Subarubroeders, ik sluit mij aan bij de boodschap met alle goeds voor dit nieuwe jaar. Ik ben er nog wel hoor, alleen retedruk met veel dingen thuis.

Groetjes Paulus ;)
Plaats reactie