onder bekeuring uitkomen?? ja dat kan

Subarunieuws, interessante links (foto/video) etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4870
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: onder bekeuring uitkomen?? ja dat kan

Bericht door quikfit »

@Igor...De laatste reactie van Behold is van 18 apr 2014 14:03...Sindsdien zit ie vast vanwege het niet betalen van een snelheidsovertreding... :mrgreen:

Gr. Quikfit :okeee:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
Igor
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 dec 2015 08:59

Re: onder bekeuring uitkomen?? ja dat kan

Bericht door Igor »

Hahaha, mmm wellicht dus niet zo'n hele goeie tip van "behold" :?
Scuby
Berichten: 109
Lid geworden op: 02 aug 2015 19:28

Re: onder bekeuring uitkomen?? ja dat kan

Bericht door Scuby »

Was wel een goede tip, maar sommige tips (waaronder deze) zijn tijdsgebonden... Er zijn inmiddels wijzigingen in de wet gedaan waardoor het probleem voor de politie is opgelost.
In jou geval ken ik de details niet, maar als je naar de kantonrechter moet, Vooral zorgen dat je serieus over komt. Als hij denkt dat je het doet om er onder uit te komen wordt het duur. Als je serieuze bedenkingen hebt over een boete dan staat het je vrij deze door de kantonrechter te laten toetsen. Als deze je geen gelijk geeft krijg je alsnog de boete, maar dan geen verhoging. Als je een punt hebt, seponering of verlaging.

Ligt er dus aan wat je ge(mis)daan hebt, of wat men beweert. En wat je verweer is geweest.

Succes.
Gebruikersavatar
DennisGTT94
Berichten: 219
Lid geworden op: 15 jul 2013 18:52

Re: onder bekeuring uitkomen?? ja dat kan

Bericht door DennisGTT94 »

Ik heb het in 2014 nog geprobeerd, het is dat ik er niet veel verstand van had. Maar hoefde de boete pas een jaar later te betalen :lol:
leggymarco
Berichten: 97
Lid geworden op: 20 okt 2015 12:43

Re: onder bekeuring uitkomen?? ja dat kan

Bericht door leggymarco »

Vroeger ging er in belgie een verhaal rond dat als je geflitst werd dat je dan rechtsomkeer moest maken en je nog eens laten flitsen want dan kwam je er nl onderuit,je kon geen 2 keer vlak na elkaar geflitst worden...tot een slimnerik die te hard reed met zijn porsche ff zich ff een boete ging uitsparen en een 2e keer langs de flitser vloog :mrgreen: .gevolg:rijbewijs kwijt en een flinke boete :lol: .met de politie te slim af te wilken zijn kan het wel eens flink tegen kunnen vallen.
Musfed
Berichten: 19
Lid geworden op: 02 dec 2015 22:28

Re: onder bekeuring uitkomen?? ja dat kan

Bericht door Musfed »

En dan zijn er nog mensen die verbaasd zijn dat de administratiekosten rondom de inning van boetes omhoog gaat.
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4870
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: onder bekeuring uitkomen?? ja dat kan

Bericht door quikfit »

Musfed schreef:En dan zijn er nog mensen die verbaasd zijn dat de administratiekosten rondom de inning van boetes omhoog gaat.
Nee hoor...Den Haag heeft hele dure hobby's...asielzoekers binnenhalen...geld weggeven aan het buitenland enz.
Het systeem is volledig geautomatiseerd...of misschien zijn het wel de ICT blunders van de Roverheid die gefinancierd moeten worden? ;)

Gr. Quikfit :mrgreen:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
Gebruikersavatar
baroen
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 nov 2013 17:57

Re: onder bekeuring uitkomen?? ja dat kan

Bericht door baroen »

quikfit schreef:
Musfed schreef:En dan zijn er nog mensen die verbaasd zijn dat de administratiekosten rondom de inning van boetes omhoog gaat.
Nee hoor...Den Haag heeft hele dure hobby's...asielzoekers binnenhalen...geld weggeven aan het buitenland enz.
Het systeem is volledig geautomatiseerd...of misschien zijn het wel de ICT blunders van de Roverheid die gefinancierd moeten worden? ;)

Gr. Quikfit :mrgreen:
De grootste gotspe die er bestaat. Voor die ongevraagde post ook nog zogenaamde administratiekosten moeten betalen. Als ik in protest ga, hetgeen altijd maar wel heel zelden gebeurt, stuur ik ook altijd een factuur mee vanwege de kosten van mijn afhandeling van de post van die club rovers. Ze betalen overigens nooit.
Scuby
Berichten: 109
Lid geworden op: 02 aug 2015 19:28

Re: onder bekeuring uitkomen?? ja dat kan

Bericht door Scuby »

De grootste gotspe die er bestaat. Voor die ongevraagde post ook nog zogenaamde administratiekosten moeten betalen. Als ik in protest ga, hetgeen altijd maar wel heel zelden gebeurt, stuur ik ook altijd een factuur mee vanwege de kosten van mijn afhandeling van de post van die club rovers. Ze betalen overigens nooit.[/quote]

Deurwaarder Sturen? :lol:
Plaats reactie