forester diesel verkopen?

Vragen over het kopen van een auto of je hebt een interessante auto te koop gezien en je wilt een ander daarop antenderen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
chrisbuskens
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 mar 2018 08:15

forester diesel verkopen?

Bericht door chrisbuskens »

Ik heb toch maar weer een G-klasse aangeschaft. Waarom: ik rij nog maar 10.000km per jaar, de forester diesel heeft geen lage gearing wat echt een gemis is in het veld/ bos/ met aanhangwagen achteruit inrit bergop oprijden. En stapvoets rijden gaat niet, dan trekt ie door en loopt ie te snel. Verder een hele fijne reis en woon-werkauto aan gehad de afgelopen 60.000 km. Heeft nu 180.000km op de klok en het onderhoud is hetzelfde als bij andere betrouwbare automerken. De forester is van 9-2009 en heeft van Subaru een nieuwe motor gekregen bij 90.000 km! Kan ik hem ombouwen naar benzine? Heeft daar iemand ervaring mee? Hoe zoek ik een nieuw baasje zonder al te veel rompslomp? Ik zie dat er weinig te koop staan in Nederland en worden er nog wel 2e hands Subaru diesels verkocht vraag ik me af. Heeft iemand tips voor me?
Al vast bedankt.
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4870
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: forester diesel verkopen?

Bericht door quikfit »

Ombouwen naar benzine is niet zinvol,zowel technisch als financieel.
Verkopen...advertentie zetten,bij een paar dealers laten zien en melden dat je hem wilt verkopen...misschien weet ie iemand die geïnteresseerd is.

Gr.Quikfit :mrgreen:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
Plaats reactie