Oeh, een Justy I 4WD!

Vragen over het kopen van een auto of je hebt een interessante auto te koop gezien en je wilt een ander daarop antenderen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SubieForest
Berichten: 510
Lid geworden op: 29 sep 2015 19:24

Oeh, een Justy I 4WD!

Bericht door SubieForest »

Kwam deze tegen tijdens het afspeuren van autoverkoopsites (gesorteerd met bouwjaar van oud naar nieuw). Mooi exemplaar, zo op de foto's tenminste! Zit ook één foto van een Move tussen trouwens, maar dat mag de pret niet drukken :D.

https://www.garagemathieu.nl/occasions/ ... n/2483544/
Subaru Libero = smal, vierkantig geval op wielen met veel te veel glas. Super veel ruimte en een geweldig zicht rondom dus. http://www.subaruminibusclub.nl
Gebruikersavatar
aze2000
Berichten: 684
Lid geworden op: 18 apr 2019 21:07

Re: Oeh, een Justy I 4WD!

Bericht door aze2000 »

Kan iemand me uitleggen welke wel en niet AWD zijn bij een justy,,

ik heb er div gezien en blijkbaar kon je met AWD en of zonder de keuze maken of hoe zit dat nou dan? in die leeftijd van de jaren 90
Groet Robert
Gebruikersavatar
boswachterfan
Berichten: 2405
Lid geworden op: 19 nov 2014 10:30

Re: Oeh, een Justy I 4WD!

Bericht door boswachterfan »

D'r Mathieu weet ze iig lekker te prijzen... :shock:
Boswachter SG 2.5 XT Blasmusik
Gebruikersavatar
sufos
Berichten: 1276
Lid geworden op: 16 apr 2014 18:11

Re: Oeh, een Justy I 4WD!

Bericht door sufos »

Is deze al eens eerder voorbij gekomen ? Komt mij bekend voor.
Subaru Outback
Saab 900 T16S Aero
Gebruikersavatar
Emile0103
Berichten: 98
Lid geworden op: 07 okt 2020 15:28

Re: Oeh, een Justy I 4WD!

Bericht door Emile0103 »

Mooi ding zeg. Lijkt me wel wat.
Gebruikersavatar
justyfever
Berichten: 1438
Lid geworden op: 25 mar 2009 11:02

Re: Oeh, een Justy I 4WD!

Bericht door justyfever »

aze2000 schreef:Kan iemand me uitleggen welke wel en niet AWD zijn bij een justy,,

ik heb er div gezien en blijkbaar kon je met AWD en of zonder de keuze maken of hoe zit dat nou dan? in die leeftijd van de jaren 90
Het eerste en tweede model Justy is optioneel als 4WD uitgebracht. Het derde model, die het uiterlijk heeft van een een Suzuki Swift, is altijd als AWD geleverd.
Bij de type 1 en 2 Justy's is de 4WD inschakelbaar via een knop op de versnellingspook, bij de type 3 Justy's is de AWD permanent, maar is het wel uit te schakelen door een hendel op de versnellingsbak om te zetten.

Van het eerste type Justy zijn er op dit moment nog 2 met 4WD in Nederland. Deze en een onlangs geïmporteerd 1000cc.
Van het tweede type Justy zijn er nu in ieder geval ook nog 2 met 4WD en een geldige APK. (1 origineel 4WD en 1 omgebouwd van 2WD naar 4WD).

Er zijn er dus niet veel meer helaas. :(
Proud (and only) member of the Dutch Justy Fan Club!
Plaats reactie