Raph schreef:aze2000 schreef:was je aan vervanging toe dan? wat rij je nu dan
Een zwarte Legacy Touring Wagon 3.0R Executive uit 2009. Met van die flippers aan het stuur en i-Drive. Die heb ik nog geen jaar. Is nog lang niet aan vervanging toe.
Ik vind het leuk om af en toe bijzondere te koop staande Subaru's te zoeken waar de liefhebberij vanaf spat. Die Forester is er zo eentje. Dan vraag ik me af hoeveel geld ze eigenlijk in hun auto hebben geïnvesteerd om 'm in de staat te krijgen zoals die wordt aangeboden. En wat al die investeringen nog opleveren bij verkoop.
Hoe rijdt dat een 3.0,, dat is een 6 cil? boxer... heb hier voor een mazada gehad 3.0 v6 was een wolf in schaaps kleren zn 200pk voor een suv,, geweldig.
Maar nu na eerst een diesel nu weer benzine moest ik toch even wennen dat het koppel van benzine toch even anders is ondanks de turbo.
Maar wat voor smaak automaat heb je er in liggen dan? flippers lees ik dus geen vol automaat?
Tja daar heb je uiteraad een punt,,Wat voor geld stop je er in en wanneer krijg je het er uit,, ik denk dat je er zelf lol van moet hebben dat is het belangrijkst!! als ik bij me zelf zie wat ik altijd aan mn auto doe aan prefentief onderhoud,,, is dat het waard
Wat de ene onnodig vind had ik het allang vervangen, ik vind dat je beter zaken goed bij kunt houden en soms voor een paar tientjes kunt vervangen ook al zegt b.v de apk dat het nog niet nodig is als dat je ellende hebt omdat het stuk is gegaan.
Ik had zo ooit dat mn vorige wagen voor een beurt en apk moest,, ik vertelde dat ik graag de remslangen vervangen wil hebben.. maar bij het ophalen zij de beste man ,,, Robert dat is echt nog niet nodig....
Bij thuiskomst eerst even nieuwe slangen besteld en er op gezet.. natuurlijk kun je doorslaan, maar als ik naar mijn idee aardig wat haarscheuren zie dan mag het vanmij er af voordat ik ellende heb.