Subaru Baja te koop in Erica

Vragen over het kopen van een auto of je hebt een interessante auto te koop gezien en je wilt een ander daarop antenderen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SubieForest
Berichten: 510
Lid geworden op: 29 sep 2015 19:24

Subaru Baja te koop in Erica

Bericht door SubieForest »

Dit is niet mijn eigen auto, gaat een beetje tegen de regels in denk ik. Maar als er ergens een bijzondere Subaru te koop staat moet dat natuurlijk wel even gemeld worden, of niet?

Zag dat Luth-Tangenberg een Baja te koop heeft staan :). Geweldig. Hoeveel Baja's zijn er eigenlijk in Nederland? Heeft er hier iemand eentje?

http://luthtangenberg.nl/voorraad/subar ... pe&dir=asc
Subaru Libero = smal, vierkantig geval op wielen met veel te veel glas. Super veel ruimte en een geweldig zicht rondom dus. http://www.subaruminibusclub.nl
DucATIRadeon
Berichten: 900
Lid geworden op: 18 jan 2015 13:53

Re: Subaru Baja te koop in Erica

Bericht door DucATIRadeon »

dat is n gave bak!!
Bornfree
Berichten: 75
Lid geworden op: 30 mei 2015 21:42

Re: Subaru Baja te koop in Erica

Bericht door Bornfree »

Er rijdt een prachtige grijze rond in nl, was recent bij Cars & Coffee.
Gebruikersavatar
Mr.Q
Berichten: 418
Lid geworden op: 01 jun 2010 11:45

Re: Subaru Baja te koop in Erica

Bericht door Mr.Q »

Bij de buren heeft Remco een grijze Baja.

Greetz, Q
Outback 2.5i CVT Exclusive 2010 G3 (+40mm) met leerpakketje
Sold: Legacy 2.0R Exec 07 G3
Moto Martin Rules!; Martin Kawasaki GPz750; Martin Kawa Z750; Kawa GPz750
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Subaru Baja te koop in Erica

Bericht door SP-Boxer »

Er waren er ooit minstens 5 tegelijk in NL. Ik weet nu alleen nog die twee zilveren te staan, geen idee of de rest nog rijdt...
"I feel Legacy"
Gebruikersavatar
Frenz
Berichten: 39
Lid geworden op: 07 jul 2017 18:00

Re: Subaru Baja te koop in Erica

Bericht door Frenz »

Ik dacht dat mijn kennis over leverbare type redelijk compleet was, niet dus, gaaf ding!
Gebruikersavatar
boswachterfan
Berichten: 2408
Lid geworden op: 19 nov 2014 10:30

Re: Subaru Baja te koop in Erica

Bericht door boswachterfan »

Prachtige wagen. Maar, 16 mille? Is dat een faire prijs? Een boswachter van die leeftijd is minder dan 1/3. Bedoel het niet negatief, maar vraag het me gewoon af.
Boswachter SG 2.5 XT Blasmusik
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Subaru Baja te koop in Erica

Bericht door SP-Boxer »

Beetje categorie "WDGEVG".

Weinig km's, goede conditie, lekker zeldzaam. Mwaw, als ik zo'n ding zocht zou ik het toch wat te veel vinden. Los van een 22B worden Subaru's eigenlijk geen geld waard...
Vergelijk met een Forester gaat natuurlijk niet op, dat is een 13 in een dozijn auto in vergelijk met een Baja.


Zelf vind ik de Baja erg gaaf, maar heb de samenstelling van Subaru eigenlijk nooit begrepen. Als het ding pas in 2003 op de markt is gekomen, waarom zitten er dan de lampen in die in 2002 al plaats maakten voor een nieuw model? En waarom is het ding zo karig uitgerust? Ik had graag gezien dat ze uitgerust waren met het uitrustingsniveau van de Legacy 2.5GX. (denk aan leer, alles verwarmd, automatische climate control ipv. die handbediende AC etc.)
"I feel Legacy"
Gebruikersavatar
boswachterfan
Berichten: 2408
Lid geworden op: 19 nov 2014 10:30

Re: Subaru Baja te koop in Erica

Bericht door boswachterfan »

Ja, vergelijk is idd een beetje krom, ok. Maar ja, vind het nogal een bedrag. Zou hem well graag willen hebben.
Boswachter SG 2.5 XT Blasmusik
Plaats reactie