Subaru Leone 2 1800 4wd te koop??

Vragen over het kopen van een auto of je hebt een interessante auto te koop gezien en je wilt een ander daarop antenderen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jo4WD
Berichten: 152
Lid geworden op: 30 jun 2012 12:32

Subaru Leone 2 1800 4wd te koop??

Bericht door Jo4WD »

http://ww3.autoscout24.nl/classified/23 ... asrc=st|as

Weet iemand toevallig of dit iets is? Staat al een jaar te koop op autolul24 volgens mij. APK verliep 6-2010 en in hun bezit sinds 6-2009...! Heb gebeld maar werd niet teruggebeld en gemaild maar idem.

Inmiddels contact gehad met de eigenaar, en hij wil er echt 2000 Euro voor hebben! Had vanmiddag geen tijd om hem te overtuigen dat niemand hem daarvoor gaat kopen. Ook een super liefhebber niet want die knapt hem grondig op. Dan kom je al snel hoger uit dan E500,- en ga je geen auto aankopen van 2 rug lijkt mij.
Anyway.. radiateur, uitlaat en carburateur moeten vervangen worden. hemeltje vastgeplakt/ vervangen en een gaatje in de dorpel gelast.

Misschien over een halfjaar nog eens bellen als hij hopelijk uit de roze wolk is :lol:
80`s boxer power!
Justy1300AWD
Berichten: 260
Lid geworden op: 14 sep 2014 20:37

Re: Subaru Leone 2 1800 4wd te koop??

Bericht door Justy1300AWD »

Jo4WD schreef:http://ww3.autoscout24.nl/classified/23 ... asrc=st|as

Weet iemand toevallig of dit iets is? Staat al een jaar te koop op autolul24 volgens mij. APK verliep 6-2010 en in hun bezit sinds 6-2009...! Heb gebeld maar werd niet teruggebeld en gemaild maar idem.

Inmiddels contact gehad met de eigenaar, en hij wil er echt 2000 Euro voor hebben! Had vanmiddag geen tijd om hem te overtuigen dat niemand hem daarvoor gaat kopen. Ook een super liefhebber niet want die knapt hem grondig op. Dan kom je al snel hoger uit dan E500,- en ga je geen auto aankopen van 2 rug lijkt mij.
Anyway.. radiateur, uitlaat en carburateur moeten vervangen worden. hemeltje vastgeplakt/ vervangen en een gaatje in de dorpel gelast.

Misschien over een halfjaar nog eens bellen als hij hopelijk uit de roze wolk is :lol:
Is al eerder een topic over geweest, mooi laten staan.
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Subaru Leone 2 1800 4wd te koop??

Bericht door the dude »

Meerdere keren zelfs. Beetje Zaans trekje....stijfkoppigheid.

Hoever strekt je interesse? Een buurman hier heeft 2 Stations in zn achtertuin weggezet.
Klein probleempje.... t is in Hongarije.
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
Jo4WD
Berichten: 152
Lid geworden op: 30 jun 2012 12:32

Re: Subaru Leone 2 1800 4wd te koop??

Bericht door Jo4WD »

Justy1300AWD schreef:
Jo4WD schreef:http://ww3.autoscout24.nl/classified/23 ... asrc=st|as

Weet iemand toevallig of dit iets is? Staat al een jaar te koop op autolul24 volgens mij. APK verliep 6-2010 en in hun bezit sinds 6-2009...! Heb gebeld maar werd niet teruggebeld en gemaild maar idem.

Inmiddels contact gehad met de eigenaar, en hij wil er echt 2000 Euro voor hebben! Had vanmiddag geen tijd om hem te overtuigen dat niemand hem daarvoor gaat kopen. Ook een super liefhebber niet want die knapt hem grondig op. Dan kom je al snel hoger uit dan E500,- en ga je geen auto aankopen van 2 rug lijkt mij.
Anyway.. radiateur, uitlaat en carburateur moeten vervangen worden. hemeltje vastgeplakt/ vervangen en een gaatje in de dorpel gelast.

Misschien over een halfjaar nog eens bellen als hij hopelijk uit de roze wolk is :lol:
Is al eerder een topic over geweest, mooi laten staan.
ja ik ga hem ook niet kopen. zeker niet op die manier maar wellicht dat die gast water bij de wijn doet over een tijd ofzo.. :)
80`s boxer power!
Gebruikersavatar
Jo4WD
Berichten: 152
Lid geworden op: 30 jun 2012 12:32

Re: Subaru Leone 2 1800 4wd te koop??

Bericht door Jo4WD »

the dude schreef:Meerdere keren zelfs. Beetje Zaans trekje....stijfkoppigheid.

Hoever strekt je interesse? Een buurman hier heeft 2 Stations in zn achtertuin weggezet.
Klein probleempje.... t is in Hongarije.
Mijn interesse kan heel ver strekken ;) Maar dan kom je eerder in Duitsland of Zweden :?: terecht den ik... alhoewel...ook weer een fijne aanleiding voor een vakantie misschien! wat heeft je buurman allemaal staan? 8-) :?:
80`s boxer power!
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Subaru Leone 2 1800 4wd te koop??

Bericht door the dude »

zou ik even moeten terugzoeken. ik heb hier op dit forum nog vragen over gesteld.
En de pick-up heb je ook al gespot zag ik :)

En zowiezo is iedereen hier welkom, maar wel VOOR juni, want ik ga vakantiewerk doen in Zuid Frankrijk. Iets met gestrandde vakantie-gangers en hun vervoer.
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Subaru Leone 2 1800 4wd te koop??

Bericht door SP-Boxer »

Die auto staat volgens mij ook al die 5 of 6 jaar te koop. Hij gaat echt niet zakken met deze prijs :)
"I feel Legacy"
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 988
Lid geworden op: 13 nov 2008 12:47

Re: Subaru Leone 2 1800 4wd te koop??

Bericht door Toon »

the dude schreef:zou ik even moeten terugzoeken. ik heb hier op dit forum nog vragen over gesteld.
En de pick-up heb je ook al gespot zag ik :)

En zowiezo is iedereen hier welkom, maar wel VOOR juni, want ik ga vakantiewerk doen in Zuid Frankrijk. Iets met gestrandde vakantie-gangers en hun vervoer.
International Car Rescue ?????
Gebruikersavatar
Jo4WD
Berichten: 152
Lid geworden op: 30 jun 2012 12:32

Re: Subaru Leone 2 1800 4wd te koop??

Bericht door Jo4WD »

the dude schreef:zou ik even moeten terugzoeken. ik heb hier op dit forum nog vragen over gesteld.
En de pick-up heb je ook al gespot zag ik :)

En zowiezo is iedereen hier welkom, maar wel VOOR juni, want ik ga vakantiewerk doen in Zuid Frankrijk. Iets met gestrandde vakantie-gangers en hun vervoer.
Jazeker! Jaren terug in Zweden een paar pickupjes gezien..echt helemaal kicken! Voor daily heb ik het liefst een type 2. Liefst een hatchback ivm klussen enzo. En dan kom je eigenlijk meteen bij een station uit..
80`s boxer power!
Gebruikersavatar
Jo4WD
Berichten: 152
Lid geworden op: 30 jun 2012 12:32

Re: Subaru Leone 2 1800 4wd te koop??

Bericht door Jo4WD »

SP-Boxer schreef:Die auto staat volgens mij ook al die 5 of 6 jaar te koop. Hij gaat echt niet zakken met deze prijs :)
Die kerel is echt totaal niet realistisch inderdaad. Is zich er ook niet van bewust dat een 28 jarige auto 3 jaar buiten stilstaat het allemaal niet beter wordt!

Ik heb de indruk dat hij hem helemaal niet wil verkopen :) Merkte dat hij hem liever zelf houd om op te knappen en stelt daar 2k tegenover.. :roll:
80`s boxer power!
leggymarco
Berichten: 97
Lid geworden op: 20 okt 2015 12:43

Re: Subaru Leone 2 1800 4wd te koop??

Bericht door leggymarco »

Ik heb een jaar of 10 geleden ook bij zo eentje gewerkt,had een fiat coupe staan en meende er ook goud voor te krijgen...uiteindelijk is de ijzerboer hem voor niks komen halen want hij is gewoon weggeroest voor aan de straat.
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Subaru Leone 2 1800 4wd te koop??

Bericht door the dude »

Toon schreef:
the dude schreef:zou ik even moeten terugzoeken. ik heb hier op dit forum nog vragen over gesteld.
En de pick-up heb je ook al gespot zag ik :)

En zowiezo is iedereen hier welkom, maar wel VOOR juni, want ik ga vakantiewerk doen in Zuid Frankrijk. Iets met gestrandde vakantie-gangers en hun vervoer.
International Car Rescue ?????

Zoiets Toon. Voor Broekmans Autotransporten uit Roermond. Voor tijdens en na de beruchte "Zwarte Zaterdagen" de Ned.vakantiegangers evt.voorzien van een vervangende auto / camper.(geen trikes) :mrgreen:
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 988
Lid geworden op: 13 nov 2008 12:47

Re: Subaru Leone 2 1800 4wd te koop??

Bericht door Toon »

Ik ken het systeem Jan, mijn huurder heeft elk zomersijzoen 350 tot 400 vervangauto's over heel Europa verdeeld staan voor vakantiegangers met pech.
ik dacht al dat je daar contact mee had.
Gebruikersavatar
Rene
Berichten: 1629
Lid geworden op: 04 jan 2009 21:02

Re: Subaru Leone 2 1800 4wd te koop??

Bericht door Rene »

In het verleden zijn er eens mensen wezen kijken naar deze auto..
Dit is wat ik er nog van weet :
Koppeling moet vervangen worden..
Radiateur slecht ( en dus kans op gescheurde koppen als ze daar lang mee door gereden hebben )
Roest roest en nog eens roest en al bijna 6 jaar geen apk...

Deze auto is al talloze keren te koop aangeboden / gespot en het elke keer met deze foto's als toen hij voor het eerst ( jaar of 5 a 6 terug?? ) werd gespot.

Prijs is inmiddels 4 bruggen te ver..moet minstens een 0 van af , pas dan is het misschien interessant om 'm aan te schaffen voor een roestauratie voor zover dat nog zinvol is..

Edit : december 2009 werd 'ie voor het eerst gespot bij de buren

Afbeelding
Daar was onder andere deze foto bij , dus ga er maar van uit dat deze L2 intussen aardig rot is geworden..
Je auto remt op alle wielen , waarom zou je ze dan niet allemaal aandrijven..

Grt Rene
Gebruikersavatar
Jo4WD
Berichten: 152
Lid geworden op: 30 jun 2012 12:32

Re: Subaru Leone 2 1800 4wd te koop??

Bericht door Jo4WD »

Thx voor de opheldering Rene.

De euvels vertelde die kerel er zelf allemaal al bij. Wat hij vergat te vertellen is dat het een grote gatenkaas is! :?

Deze L2 gaat dus uiteindelijk naar de sloop..of naar een opkoper die hem na 2 jaar alsnog naar de sloop brengt. In Afrika willen ze hem ook niet hebben waarschijnlijk :(

Misschien moeten we hem jatten.. dan is het nog wel de moeite waard om op te knappen :twisted:
80`s boxer power!
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Subaru Leone 2 1800 4wd te koop??

Bericht door the dude »

De zomer moet je besteden aan t opknappen van auto's; niet van gevangenisstraf........
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
Jo4WD
Berichten: 152
Lid geworden op: 30 jun 2012 12:32

Re: Subaru Leone 2 1800 4wd te koop??

Bericht door Jo4WD »

the dude schreef:De zomer moet je besteden aan t opknappen van auto's; niet van gevangenisstraf........
Hahaha daar zeg je wat... :lol:
80`s boxer power!
Gebruikersavatar
Rene
Berichten: 1629
Lid geworden op: 04 jan 2009 21:02

Re: Subaru Leone 2 1800 4wd te koop??

Bericht door Rene »

De verkoper zal niet in prijs zakken vrees ik : die laat 'm liever wegrotten dan dat hij deze auto voor een schijntje verkoopt.
In december '09 werd hij voor het eerst te koop aangeboden met dezelfde vraagprijs als nu : heeft kennelijk een klap van de molenwiek gehad..
Je auto remt op alle wielen , waarom zou je ze dan niet allemaal aandrijven..

Grt Rene
Plaats reactie