Raph schreef:Auto99 in Tilburg heeft een zwarte Legacy Touring Wagon 2.0R te koop uit 2009.
Mooi ding...vraag me af wat er met de linker achterdeur aan de hand is : ruit sluit niet mooi af..
Scherp gezien! Misschien heeft het rubber z'n beste tijd gehad? Als het licht is ga ik eens kijken of er bij mijn auto ook zo'n kier zit.
Mijn Legacy ziet er aan de buitenkant vrijwel hetzelfde uit; die heeft ook donkere achterruiten. Zo'n beetje het enige verschil is dat de mijne chroomstripjes heeft bij de mistlampen.
sufos schreef:Die Tribeca is toch wel een hele dikke bak hoor, zeker voor dat geld. Qua benzine wordt je er waarschijnlijk niet heel vrolijk van maar verder
Hier vragen ze nog tussen de 12.000 en 14.000 Euro voor een 2007 modelletje met 180.000km. https://www.finn.no/car/used/search.htm ... ISHED_DESC
Qua uiterlijk is het 2009 model er vreselijk op vooruit gegaan...dikke bak.
Bij venyard (Venauto) is het mogelijk om een alert in te stellen. Je krijgt dan vanzelf een alert als er een auto binnen is die aan je zoekopdracht voldoet. Ik had een Forester ingesteld omdat ik eventueel nog wat nodig heb. Op dit moment vind ik het te ver weg, als het beter weer wordt kan ik er eventueel heen met de motor. Maak ik er een mooi dagje van en sla ik twee vliegen in een klap.
Maar als iemand plannen heeft om te gaan dan hou ik mij aanbevolen.
Ah. Ok. Thnx. Ik kijk af en toe voor een portierraam, livo. Het mijne is zo gekrast. Tot nu toe wil men alleen een compleet portier verkopen à 150 euri. En hier 44. Mocht ik gaan in de komende tijd, wil je een pb?
sufos schreef:13 jaar oud, 2 ton gereden en dan nog een vraagprijs van €11000 . Gevoelsmatig zou ik zeggen maximaal €5000.......de markt is helaas anders.
Op https://www.autoscout24.nl/aanbod/subar ... 71860b8089 staat momenteel een exemplaar te koop dat maar 170.000km heeft gereden met een aanzienlijk lagere vraagprijs: 6900 euro. Dat lijkt een heel nette prijs voor het gebodene.
Aandachtspuntje is wel dat de auto even ten zuiden van Turijn te koop staat. Maar dat is behalve een nadeel meteen ook een heel groot voordeel: na de aanschaf kun je, onderweg naar Nederland, je eigen route kiezen. Eerst over de mooiste Alpenpassen en vervolgens over de autobahn.
subfan schreef:Hallo,
Denk wel aan de overschrijvingskosten keuring etc. en vanaf een bepaald bouwjaar de BPM.
Ben
Met de rest-BPM valt het wel mee; die blijkt iets minder dan 500 euro te zijn. En dan heb je nog allerlei andere kosten inderdaad.
Maar die rit terug naar huis... die is priceless!
In elk geval heel veel leuker dan van pak-em-beet de Fonteinsnol (bestaat echt! Ligt op Texel) naar huis rijden.