Subarudealers in Den Bosch e.o?

Vragen over het kopen van een auto of je hebt een interessante auto te koop gezien en je wilt een ander daarop antenderen
Plaats reactie
Justy1300AWD
Berichten: 260
Lid geworden op: 14 sep 2014 20:37

Subarudealers in Den Bosch e.o?

Bericht door Justy1300AWD »

Yep, eigenlijk een vraag die ik had moesten stellen toen ik een jaartje geleden hier geregistereerd had, but whatever:

Zijn er ergens Soeparu-dealers in de buurt van Den Bosch? Bonuspunten als ze ook veel met de iets nieuwere modellen doen zoals de Justy AWD of de Impreza Plus.
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4870
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: Subarudealers in Den Bosch e.o?

Bericht door quikfit »

Leef je uit.... ;) http://www.subaru.nl/subaru-dealer-netwerk

Gr. Quikfit :mrgreen:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
Gebruikersavatar
erichendri
Berichten: 5622
Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02

Re: Subarudealers in Den Bosch e.o?

Bericht door erichendri »

Hoe simpel en kort kan een antwoord zijn.

Eric :mrgreen:
Justy1300AWD
Berichten: 260
Lid geworden op: 14 sep 2014 20:37

Re: Subarudealers in Den Bosch e.o?

Bericht door Justy1300AWD »

Wow, Broek Auto is de enige Subaru-dealer bij mij in de "buurt".. valt me iig een beetje tegen voor als ik bijvoorbeeld onderdelen nodig heb.
Gebruikersavatar
thinkcow
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 sep 2015 22:37

Re: Subarudealers in Den Bosch e.o?

Bericht door thinkcow »

Ligt er natuurlijk aan wat je in de buurt vindt en hoe "officieel" aan Subaru gelieërd de dealer moet zijn... Er zit nog een goede "voormalig Opel/Subaru merkdealer" die tegenwoordig Bosch Service is in Steensel, dat is geen 50 km vanaf Den Bosch [ http://www.autobedrijfvannunen.nl/ ]. Heeft 20 dagen geleden nog een verse 1999 Legacy Outback 2.5l met luttele 190 kkm op de teller geleverd :roll: en heeft nog de nodige Subaru's staan en in onderhoud. Altijd schappelijk in prijs en netjes en realistisch in onderhoud.
[ Indien het niet is toegestaan direct te linken, mijn excuses... ]
Groet,
Thomas
Plaats reactie