impreza plus 1.6 tips?

Vragen over het kopen van een auto of je hebt een interessante auto te koop gezien en je wilt een ander daarop antenderen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
boswachterfan
Berichten: 2412
Lid geworden op: 19 nov 2014 10:30

impreza plus 1.6 tips?

Bericht door boswachterfan »

Da's dus de vraag. We zijn aan het rondkijken voor een tweede auto die we samen met onze zoon gaan gebruiken. Prijs tot 1500.- Je ziet af en toe mooie Impreza's en de Plus is een kandidaat, o.a vanwege zijn vijfde deur. En dan gaat het om de specifieke zaken voor dit model, de gebruikelijke valkuilen van een okkasie uit deze prijsklasse ken ik wel... :)
Boswachter SG 2.5 XT Blasmusik
Gebruikersavatar
Rene
Berichten: 1630
Lid geworden op: 04 jan 2009 21:02

Re: impreza plus 1.6 tips?

Bericht door Rene »

Heb zelf 4 jaar een plus uit 1994 gehad in die prijsklasse : vrijwel probleemloze bak!!
Je auto remt op alle wielen , waarom zou je ze dan niet allemaal aandrijven..

Grt Rene
Gebruikersavatar
boswachterfan
Berichten: 2412
Lid geworden op: 19 nov 2014 10:30

Re: impreza plus 1.6 tips?

Bericht door boswachterfan »

Bedankt! Na wat dagen wikken en wegen (altijd leuk) is de balans toch doorgeslagen naar licht en zuinig. Da's vaak ook saai. Tot we deze vonden. Een beetje een gekke koop, maar dat moet je af en toe eens doen....
Afbeelding

Afbeelding

Prijsklasse net in de vier cijfers en dus niet helemaal zonder werk, maar dat is niet zo erg. Kan ik de handen weer eens vuil maken.
Boswachter SG 2.5 XT Blasmusik
Justy1300AWD
Berichten: 260
Lid geworden op: 14 sep 2014 20:37

Re: impreza plus 1.6 tips?

Bericht door Justy1300AWD »

ff dit topic jatten:

Aangezien ik geen Justy 4WD's kan vinden in NL zat ik te denken aan een Impreza Plus 1.6 AWD, is dat iets?

edit: maar ff m'n eigen topic aan gemaakt, is wat makkelijker imo.
Plaats reactie